رییس کمیته آموزش عالی مجلس:

پایان نامه فروشی لکه ننگی بر بدنه علمی کشور است/آموزش عالی از این معضل غافل نخواهد شد

هروی گفت: متاسفانه در سال های اخیر معضل پایان نامه فروشی لطمات زیادی به بدنه علمی آموزشی کشور وارد ساخته است و ما در تلاشیم در خلال عملیاتی کردن طرح سامان دهی آموزشی کشور این لکه ننگ را از بین ببریم.

دکتر جواد هروی رییس کمیته آموزش عالی مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ساماندهی آموزش عالی شامل هر موضوعی است که روند رو به رشد علم در کشور را تحت تاثير منفی قرار داده است و در همین موضوع در سال‌های اخیر معضل پایان نامه فروشی لطمات زیادی به بدنه علمی آموزشی کشور وارد ساخته است و ما در تلاشیم در خلال عملیاتی کردن طرح ساماندهی آموزشی کشور این لکه ننگ را از بین ببریم.

وی گفت: پایان نامه فروشی اعتبار علمی مدارک دانشگاه‌های ایران را در سطح بین الملل کاهش داده است و موجب ناامنی در این عرصه شده است.

وی با بیان اینکه این معضل خود زاییده کمی گرایی و مدرک گرایی در سالهای اخیر است، خاطر نشان کرد: این مشکلات گردونه علمی کشور را از مسیر خود خارج ساخته و ما وظیفه داریم هرچه سریعتر ریشه پایان نامه فروشی را بخشکانیم و این کار را در غالب ساماندهی آموزش عالی با جدیت دنبال خواهیم کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
آدمومجبورمیکنن دنبال پایان نامه های فروشی بره.خصوصادانشگاه آزاد استادراهنماهم ندارن. خودم 10ماهه موضوع میدم ولی همش بهانه های الکی میارن که یاتکراریه یاچیزای دیگه
Germany
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۷ دی ۱۳۹۳
جالب اینه هر پایان نامه چند بار به فروش میره و درآمد خوب برای صاحب اصلیشه
علم بهتر است یا ثروت ؟ معلومه ثروتی که از علم بدست بیاد