مدیر اداره آموزش‌های شهروندی خبر داد:

آثار ارسالی به مشکات از مرز 35 هزار اثر گذشت

مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک از گذشتن آثار ارسالی به مشکات از مرز 35 هزار اثر خبر داد.

بی نظیر سیاوشی مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به گذشتن آثار مشکات از مرز 35 هزار اثر، اظهار کرد: جشنواره مشکات با جمع آوری بیش از 35 هزار اثر از شهروندان محلات 26 گانه شمال تهران به مرحله داوری می‌رود.
وی بیان کرد: جشنواره مهارت‌‌های شهروندی کانون‌های آموزشی تهران که به طور موجز مشکلات نامیده می‌شود در واقع یک جشنواره آموزشی و ترویجی است که زمینه‌ای برای تشویق و انگیزه‌ سازی برای جلب مشارکت بیشتر شهروندان در امور شهری را فراهم می‌کند و تا 15 دی ماه آثار ارسال شده را جمع آوری می‌کند.

سیاوشی تصریح کرد: جشنواره مشارکت در 6 محور اصلی محیط زیست شهری، حمل و نقل و ترافیک، ایمنی شهری، هویت و سیمای شهر، حقوق و تکالیف شهروندی و اقتصاد خانواده و شهر در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه یک با همکاری خانه‌های علم و زندگی و خانه‌های کودک محلات 26 گانه و با همکاری مدارس تحت پوشش طرح شهردار مدرسه به جمع آوری و ثبت بیش از 35 هزار اثر در تمامی محورها پرداخته است.

سیاوشی افزود: این آثار بعد از داوری محله‌ای به دبیرخانه‌های تخصصی خود در مناطق مختلف شهر تهران ارسال می‌شود تا مورد بررسی و داوری قرار گیرد.

وی گفت: منطقه یک به عنوان دبیرخانه تخصصی فضای سبز شهری آثار مربوطه را رصد و داوری می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اثار ، ارسالی ، اموزش ، شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار