حبیبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"وحدت" موضوع اصلی جهان اسلام است/ مذاهب اسلامی برای نزدیکی به یکدیگر تلاش کنند

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: یکی از موضوعات اصلی در جهان اسلام، وحدت میان مسلمین است؛ اگر کسی در این رابطه تردیدی داشته باشد، باید به مجموعه اقدامات دشمنان همه مسلمانان که در حال طراحی و اجرا هستند، نگاهی بیاندازد؛ در دشمنی آن‌ها فرقی میان شیعه و سنی نیست.

"محمدنبی حبیبی" دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی را اقدام مثبتی می‌دانم، اظهار داشت: گرچه برگزاری اجلاس کار لازمی است، ولی طبیعتا کارهای دیگری هم باید بعد از اجلاس انجام شود.

وی تأکید کرد: یکی از موضوعات اصلی در جهان اسلام، وحدت میان مسلمین است؛ اگر کسی در این رابطه تردیدی داشته باشد، باید به مجموعه اقدامات دشمنان همه مسلمانان که در حال طراحی و اجرا هستند، نگاهی بیاندازد؛ در دشمنی آن‌ها فرقی میان شیعه و سنی نیست.

حبیبی افزود: دشمنان اسلام با یک درجه، نسبت به مجاهدین حزب‌الله و مبارزان در غزه دشمنی دارند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به این مطلب که مخالفت دشمنان و در رأس آن آمریکا با مجموعه جهان اسلام است و نه با یک مجموعه یا یک مذهب خاص، خاطر نشان کرد: مذاهب اسلامی باید با حفظ فقه خودشان و حدودی که در چارچوب تعالیم قرآن به آن مقید شده‌اند، برای نزدیکی به یکدیگر تلاش بکنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار