فن‌خال:

چتر حمایتی فرگوسن در یونایتد انکارناپذیر است/در خصوص خرید بیل با مطبوعات صحبت نمی‌کنم

سرمربی باشگاه منچستریونایتد بر این باور است که چتر حمایتی فرگوسن در یونایتد انکارناپذیر است و نمی‌توان در خصوص گرت بیل با مطبوعات صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرآلکس فرگوسن، سرمربی پرافتخار باشگاه پس از سپری کردن 26 سال حضور با این تیم و کسب 38 عنوان قهرمانی با شیاطین سرخ اعلام بازنشستگی کرد، سکان هدایت تیم یونایتد را به هم‌میهن اسکاتلندی خود یعنی دیوید مویس سپرد. هرچند در ادامه مویس اسکاتلندی و سرمربی باشگاه اورتون نتوانست توفیقات زمان سرآلکس مشهور را کسب کند. در نهایت هم با اخراج مواجه شد تا قرارداد 7 ساله او کمتر از 1 سال هم به طول نیانجامد و جا برای فن‌خال هلندی که پیش از آن با تیم ملی هلند به جایگاه سوم جهان دست یافته است، باز شد.
 
اما با تمام این اوصاف فن‌خال، سرمربی فعلی شیاطین سرخ بر این باور است که فرگوسن چتر حمایتی خود را در تمام جهات بر سر یونایتدی‌ها می‌گستراند و حمایت‌های آشکار او بر کسی پوشیده نیست.
 
وی در این خصوص گفت: او فوق‌العاده است، وقتی که شما به این جا (منچستریونایتد) می‌آیید، امیدوار هستید چرا که از حمایت سرآلکس فرگوسن برخوردار هستید. این نخستین باری نیست که او اعتمادش را به من و تیمم نشان داده است و من پیش او چیزهای زیادی یاد می‌گیریم که البته حضور داوید گیل و سربابی چارتون را نمی‌توان نادیده گرفت، چرا که آن‌ها هم نقش حمایتی در این تیم ایفا می‌کنند. شما یک باور خوب دارید و من از این مسئله بسیار خوشحالم و به این خاطر هم می‌توانم خیلی راحت‌تر کار کنم. اما گاهی اوقات این اعتقادی که به شما دارند باعث می‌شود شما تحت فشار باشید، چرا که باور آن‌ها شما را تحت فشار می‌گذارد که حتماً پاسخ این اعتماد را بدهید و نتیجه قابل قبول کسب کنید. مسئله‌ای که در لیگ برتر آسان نیست و پیروزی در هر بازی بسیار سخت است.
 
فن‌خال در ادامه افزود: پیش از فصل که ما در تور رقابت‌های آمریکا حضور یافتیم، من اعلام کردم که می‌خواهم در منچستریونایتد یک "دژ" بسازم، اما افسوس که بازی را برابر سوانزی از دست دادیم. من می‌خواهم در منچستریونایتد یک دژ بسازم اما هم‌اکنون آن را ساخته‌ایم چرا که توانسته‌ایم به پیروزی‌های متعدد دست یابیم و در برابر هال‌سیتی 3 بر صفر و کوینز پارک رنجرز 4 بر صفر نتایج خیلی خوبی کسب کردیم. من از این جهت بسیار خوشحالم اما پس از آن این فشار ادامه خواهد داشت و در نهایت این فشار به گرفتن نتیجه می‌انجامد.
 
لویس فن‌خال در خصوص جذب گرت بیل نیز افزود: من نمی‌توانم در این خصوص بحث کنم، این مسئله‌ای که باید با "اِد وود وارد" مدیر اجرایی باشگاه صحبت کنم و نمی‌توانم اطلاعات خاصی در این باره در اختیار مطبوعات بگذارم.
 
وی در ادامه در خصوص سیستم تیمش و جاگیری بازیکنان تیمش تصریح کرد: برابر استون ویلا، او (رونی) بیشتر از همیشه در نقش یک هافبک دفاعی ظاهر شد، او توانایی این را دارد که از یک خط دروازه تا خط دروازه دیگر بدود. این را نیز توانست در این بازی تا حدی به نمایش بگذارد. او مسابقه را به خوبی می‌خواند و می‌تواند به همان ترتیب هم کارش را در زمین انجام دهد. در این مقطع زمانی نیز من به او اعتماد کامل دارم و معتقدم می‌تواند به بهترین شکل ظاهر شود.
 
گفتنی است باشگاه منچستریونایتد هم‌اکنون پس از تیم‌های چلسی و منچسترسیتی در جایگاه سوم قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار