جام ملت‌های آسیا؛

الشمرانی‌ از همراهی عربستان در دیدار مقابل چین‌ باز ماند

مهاجم تیم فوتبال عربستان به دلیل مصدومیت قادر نخواهد بود در دیدار امروز مقابل تیم ملی چین به میدان رود و حتی در مورد ادامه حضور او در بازی‌های جام ملت‌ها شبهاتی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی جام ملت ها، الشمرانی برترین فوتبالیست آسیا در سال 2014 برای رسیدن به بازی‌های جام ملت‌ها در استرالیا مسائل مختلفی از جمله خطر محرومیت به دلیل سیلی زدن به صورت یک هوادار را پشت سر گذاشت اما بروز یک مصدومیت پیش بینی نشده برنامه‌های وی و تیم ملی عربستان را به کلی تغییر داد.

الشمرانی در دیدار تدارکاتی که 4 ژانویه مقابل تیم کره جنوبی انجام شد بار دیگر از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد. کاسمین اولارویی سر مربی تیم فوتبال عربستان در مورد وضعیت وی گفت: مصدومیت الشمرانی جدی است و نمی‌تواند در دیدار امروز مقابل چین به میدان رود. حتی مشخص نیست آیا او به ادامه بازی‌ها می‌رسد یا خیر.

در مدت غیبت الشمرانی، نام ابراهیم قالب به عنوان جایگزین وی اعلام شده است. سر مربی تیم ملی عربستان اطمینان دارد حتی با وجود غیبت الشمرانی آنان شانس صعود از گروه خود را از دست نداده و می‌توانند جای خالی وی را پر کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار