هفده تن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد:

اقتصاد مقاومتی در سایه توانمندسازی نیروی کار محقق می‌شود

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توانمندسازی نیروی کار از مولفه‌های مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

سید حسن هفده تن معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش توانمندسازی افراد در تحقیق اقتصاد مقاومتی اظهارکرد: توانمندسازی نیروی کار از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی است که در این راستا همکاری و هم اندیشی استان‌ها برای به فعل در آوردن ظرفیت‌های بالقوه با استفاده از نیروی کارآمد در کشور ضروری است.
 
وی در ادامه با اشاره به شاخص‌های روابط کار گفت: کاهش حوادث ناشی از کار کاهش حوادث منجر به فوت و کاهش نقص عضو و قطع عضو سه خصه مهم روابطه کار است که در این زمینه‌ها نیز بازرسان کار فعال هستند.
 
هفده تن ادامه داد: بازرسان کار به دنبال جریمه کارفرماها نیستند بلکه به دنبال افزایش ایمنی کار هستند ودراین خصوص در کنار کارفرماها قرار دارند.
 
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیکاری تبعات بسیار زیانباری را برای فرد و جامعه در پی دارد باید ضمن ایجاد اشتغال زمینه‌های ایمنی مشاغل را نیز فراهم کرد تا افراد با خیالی آسوده به فعالیت در بخش‌های مختلف بپردازند که این امر خود موجب بهبود بهره‌وری نیروی کار می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار