مجيدي:

حجاب مانعی برای كار "بانوان" نيست

معاون مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: حجاب مانعی برای كار بانوان نيست و زنان جامعه ما با حجاب نقش آفرينی می كنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،روفیا مجیدی بعد ازظهر سه شنبه در جلسه مشاوران و كارشناسان امور بانوان فرمانداری های مركز و شرق مازندران در فرمانداری بهشهر اظهار داشت: زنان جامعه ما در عرصه های مختلف توانمند وارد شده اند و زنان موفق دارای زندگی و خانواده موفقی هم هستند.

وی با اشاره به برگزاری همایش بانوان فرهیخته در بهشهر یادآور شد: با توجه به برگزاری موفق همایش بانوان فرهیخته در غرب مازندران، این همایش بزودی در شرق مازندران به میزبانی بهشهر برگزار می شود تا توانمندی های بانوان شرق و مركز مازندران نیز به نمایش گذاشته شود.

 مجیدی ادامه داد: در قالب برگزاری همایش ها، ظرفیت ها و توانمندی های بانوان در جامعه به مردم نشان داده می شود تا همه جامعه با این توانمندی ها آشنا شوند و همچنین در جهت بهره برداری درست از این ظرفیتها برنامه ریزی بهینه انجام شود.

معاون امور بانوان استانداری مازندران با اشاره به نقش بانوان در دهه ۶۰ و در دوران دفاع مقدس خاطرنشان كرد: بانوان جامعه ما در دهه ۶۰ فرزندانی را تربیت كردند كه شهادت را در جامعه و خانواده نهادینه كردند و این بانوان الگوی كامل ما در زندگی فردی و اجتماعی هستند و قابل تقدیر و ستایش اند.

وی گفت: دشمنان علی رغم وجود توانمندی های مختلف در بانوان ما، تنها بر روی مشكلات و نقاط ضعف آنان تكیه دارند كه باید با برگزاری همایش، سمینار و نمایشگاه توانمندی های بانوان این ظرفیتها به جامعه و جهان شناسانده شود.

مجیدی همچنین با اشاره به در پیش بودن دهه فجر از مشاوران و كارشناسان امور بانوان فرمانداری های مازندران خواست تا برنامه های اجرایی دهه فجر خود را با فوریت به امور بانوان استانداری مازندران اعلام كنند.

وی گفت: یکی از اهداف برنامه های دهه فجر آگاهی نسل جوان نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی است و لذا باید برنامه ریزی مناسبی برای برنامه های ایام الله دهه فجر در شهرستانها انجام شود و جوانان و بانوان بدرستی در برنامه ها دیده شوند و از این ظرفیتها استفاده شود.

/ انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار