مقصودی‌نژاد خبر داد:

ویزیت بیش از ۷۳ هزار زائر از ابتدای عمره تاکنون

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: از ابتدای عمره تا کنون ۷۳ هزار و ۲۰۰ زائر از ویزیت پزشک عمومی استفاده کرده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،عادل مقصودی‌نژاد معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اعلام این که از ابتدای عمره تا کنون ۷۳ هزار و ۲۰۰ زائر از ویزیت پزشک عمومی استفاده کرده‌اند، اظهار کرد: به علاوه ۱۲۶ مورد انتقال به بیمارستان‌های سعودی داشته‌ایم که از این میان ۶۴ تن در بیمارستان‌های سعودی بستری و مرخص شده‌اند.


وی افزود :هم اکنون در مکه حدود ۱۰۰ تن از کادر پزشکی مستقر هستند، گفت: بر این اساس یک درمانگاه شبانه‌روزی و ۴ مطب ۸  و ۱۶ ساعته در مدینه و در مکه هم یک درمانگاه شبانه‌روزی و ۹ مطب ۶ ساعته و ۲ مطب ۱۶ ساعته فعال است.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که ۵۷ زائر از ابتدای عمره از خدمات دیالیز استفاده کرده‌اند، اظهار کرد:به علاوه ۲۱۸ مورد بازدید بهداشتی از هتل‌ها و آشپزخانه‌ها انجام شده است.

مقصودی‌نژاد با اشاره به این که در روزهای اخیر هوا در مدینه رو به سردی رفته است، گفت: لذا به زائران توصیه می‌شود،  لباس گرم همراه خود داشته باشند و برای جلوگیری از ابتلا، از نزدیک شدن  به مبتلایان به سرماخوردگی و دست دادن و روبوسی کردن با آنها پرهیز کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ویزیت ، زائر ، عمره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار