مبادله اموال سرقتی با مواد مخدر/ 2 برادر مالخر دستگیر شدند

چهار عضو باند سارقان داخل خودرو و مالخر که پس از سرقت، در قبال فروش اموال سرقتی، موادمخدر از مالخران می‌خریدند، توسط پلیس شهرستان قدس غرب استان تهران دستگیر شدند.

سرهنگ حجت الله کرمی زند فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: با بدست آمدن اطلاعات مردمی در خصوص فعالیت مالخران در شهرستان قدس، پلیس وارد عمل شد و در کمتر از ۵ ساعت دو برادر مالخر را دستگیر کردند و متهمان در بازجویی‌های پلیس اعتراف کردند لوازم مسروقه خودرو را از سارقان خریداری کرده و در قبال آن موادمخدر به آن‌ها می‌فروختند که در بازرسی از مخفیگاه مالخران، مقادیری اموال مسروقه و ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ کرمی زند ادامه داد: با تداوم فعالیت‌های نامحسوس پلیس برای دستگیری سارقان، ماموران کلانتری ۱۲ شهر قدس حین گشت‌زنی دو نفر را در حال حمل یک عدد گونی دستگیر کرده و به پلیس آگاهی منتقل کردند که در بازرسی از وسایل همراه متهمان، پنج دستگاه ضبط، سه عدد دینام، چهار عدد دوربین مداربسته، سه عدد باتری خودرو، ۱۸ عدد گوشی همراه و بلند گو کشف شد.

وی افزود:متهمان پس از دستگیری و انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های پلیس به جرم خود در خصوص سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرده و گفتند پس از سرقت لوازم داخل خودرو، آن‌ها را به مالخران می‌فروخته و در قبال آن موادمخدر دریافت می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران خاطر نشان کرد: دو سارق و دو مالخر پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار