در گردهمایی روسای بازرگانی مناطق راه آهن مطرح شد

مشتری‌مداری و ایجاد نگرش بازارسازی، اولویت اصلی راه‌آهن در حوزه بازرگانی

مدیرکل بازرگانی و بازاریابی راه آهن حرکت به سمت مشتری‌مداری و تقویت نگرش بازارسازی را از جمله اولویت‌های پیش روی این اداره کل برشمرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سید مرتضی علی احمدی مدیرکل بازرگانی و بازاریابی راه آهن با اشاره به برگزاری گردهمایی روسای بازرگانی مناطق راه آهن در اداره کل راه آهن هرمزگان گفت: موضوع اصلی در این گردهمایی تبین استراتژی و جهت گیری‌های بازرگانی وهمچنین برآورد انتظارات هیات مدیره و مدیرعامل راه آهن ازاین حوزه بود. 

وی افزود: روز اول این گردهمایی به ارایه گزارش عملکرد از سوی نمایندگان ادارات کل بازرگانی مناطق راه آهن اختصاص داشت و در روز دوم ضمن پاسخگویی به نقطه نظرات ومشکلات مطروحه، جهت گیری وبرنامه‌های این اداره کل در سال ۹۴ مطرح و بر اجرای اصول وظایف واقعی بازرگانی مناطق تاکید شد. 

به گفته مدیرکل بازرگانی و بازاریابی راه آهن در روز اول گردهمایی معاونت بهره برداری و سیر و حرکت حضور داشتند و جهت گیری و رویکردهای اصلی حوزه بازرگانی راه آهن و عملکرد ۹ ماهه شرکت را تشریح کردند. 

احمدی توسعه حوزه بازرگانی و ایجاد نگرش بازارسازی و رویکرد اقتصادی را از جمله اولویت‌های پیش روی این اداره کل برشمرد و گفت: نگاه به سمت بازارسازی و ارتباط قوی با مشتریان و تقویت مشتری مداری از جمله اهدافی است که دراین اداره کل دنبال می‌شود. 

مدیرکل بازرگانی و بازاریابی راه آهن با بیان اینکه رویکرد کنونی راه آهن حرکت به سمت مشتری مداری است خاطرنشان کرد: ارتباط قوی با نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف در سطح استان‌ها و معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های شبکه ریلی در سطح منطقه از جمله اقداماتی است که باید توسط حوزه بازرگانی مناطق انجام شود. 

گفتنی است درپایان این همایش دو روزه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و مجموعه سایت بندر شهید رجایی با حضور روسای بازرگانی مناطق راه آهن انجام شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار