کشته شدن 2 تن در جریان تیراندازی در نیویورک

روز گذشته 2 نفر در پی تیراندازی داخل یک فروشگاه در منهتن نیویورک کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در شماره امروز خود از طرح وزارت مسکن رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک‌های «گوش عتصیون» تا جنوب غربی بیت لحم خبر داده است. 

این روزنامه در شماره امروز خود گفته: «اوری آریل» وزیر ساخت و ساز و مسکن اسرائیل ۸۵۰ هزار شیکل در ماه اکتبر برای برنامه ریزی به منظور ایجاد زیرساخت‌ها در تپه‌ای در شرق شهرک «افرات» و در نزدیکی بیت لحم اختصاص داده است. 

این روزنامه در ادامه عنوان کرد: ساخت و ساز در این منطقه، دارای هدفی راهبردی برای شهرک نشینان است؛ چرا که مناطق مسکونی را از گوش عتصیون تا حومه بیت لحم نزدیک می‌سازد. 

این روزنامه همچنین در ادامه می‌نویسد که «ایهود باراک» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی دستواراتی به منظور آماده سازی ساخت و ساز در این منطقه داده بود؛ همچنانکه صد‌ها واحد مسکونی نیز ساخته شد؛ اما فشارهای بین المللی به نتانیاهو موجب متوقف ساختن این شهرک سازی‌ها شد. 

گفتنی است، تاریخ ساخت و ساز در این تژه به سال ۲۰۰۹ باز می‌گردد که وزارت مسکن رژیم صهیونیستی پس از مصادره ۱۷۰۰ دونم از این سرزمین‌ها و به شمار آوردن این زمین‌ها به عنوان زمین‌های دولتی، طرحی را برای ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی ارائه داد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار