هاشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

تشریح ویژه برنامه های سازمان بهزیستی در ایام‌الله دهۀ‌ فجر/ افتتاح دوهزارو‌چهل واحد مسکونی

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: افتتاح دوهزارو‌چهل واحد مسکونی، کلنگ‌زنی مرکز جامع توانبخشی و گفتمان اجتماعی جهان عاری از خشونت و.... از جمله اقداماتی است که به مناسبت دهۀ‌ فجر انجام می‌شود.

 همایون‌هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات سازمان بهزیستی به مناسبت دهۀ‌ فجر اظهار کرد: سازمان بهزیستی، برنامه‌های مختلفی را در آستانۀ‌ دهۀ‌ فجر و به مناسبت فرا رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به کار گروه ستاد مردمی در دهۀ‌ فجر تصریح کرد: کمیتۀ‌ همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهۀ‌  فجر با همکاری جهاد دانشگاهی، مجمع خیرین‌ سلامت سازمان تأمین اجتماعی، کمیته‌ امداد هلال‌احمر به ریاست منصور قمشه‌، و با هدف تبین اهداف نظام و وحدت و انسجام درون سازمانی و با رویکرد ارائه خدمات مطلوب به مردم تشکیل شده است.

هاشمی با بیان مهمترین اقدامات بهزیستی در ایام دهه فجر افزود: افتتاح دوهزار‌وچهل واحد مسکونی مددجویان، گلنگ‌زنی مرکز جامع توانبخشی، رونمایی‌ از سامانۀ‌ پیشگیری از اعتیاد و رونمایی‌ از گفتمان اجتماعی جهان عاری از خشونت و افراط از جمله اقدامات بهزیستی است.

هاشمی در رابطه با گفتمان اجتماعی جهان عاری از خشونت و افراط عنوان کرد: اصل طرح توسط رئیس جمهور در سازمان ملل مطرح شده بود که سازمان بهزیستی هم با استفاده از آن طرحی را در حوزۀ‌ زنان و کودکان به شورای معاونان‌ سازمان ارائه کرده است که در مراحل پایانی قرار  دارد.

وی اضافه کرد: تجدید میثاق با امام و نشست‌های تخصصی در حوزۀ‌ زنان با حضور معاون رئیس جمهور، و کارهای درون سازمانی دیگری هم به مناسبت دهۀ‌ فجر انجام می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان گفت: تجلیل از مدال‌آوران المپیک پار‌آسیایی اینچئون‌ در روز 12 بهمن انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: بهزیستی ، برنامه ، اقدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار