مقصودی‌نژاد به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

از ابتدای عمره تاکنون بیش از 108هزار زائر ایرانی ویزیت شدند

معاون حج عمره مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر از ویزیت 108هزار و 677نفر از ابتدای عمره تاکنون خبر داد.

 عادل مقصودی نژاد معاون حج عمره مرکز  پزشکی جمعیت هلال احمر در گفت ‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص ویزیت زائران از ابتدای عمره  تاکنون اظهار کرد: در مجموع از ابتدای عمره تا تاریخ سوم بهمن ماه  تعداد 108هزار و677نفر ویزیت رایگان شد‌ه‌اند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که رقمی در حدود 95 هزار و 134مورد از ویزیت‌ها به پزشک عمومی اختصاص داشته افزود: تعداد 4هزار و 710نفر از ویزیت‌ها شامل متخصص زنان، 8هزار و 823مورد داخلی و یک هزار و 828مورد تست قند خون انجام شده است.

معاون حج عمره مرکز پزشکی  جمعیت هلال احمر عنوان کرد: تاکنون 204نفر به بیمارستان‌های عربستان سعودی اعزام شدند و 103 نفر دیالیز شدند و همچنین تعداد 383 مورد بازدید کارشناسان بهداشت از مرکز تحت نظارت از جمله هتل‌ها و آشپزخانه‌ها  صورت گرفته است.

مقصودی نژاد در پایان با اشاره به اینکه  بیشترین علت مراجعه بیماران به مراکز درمانی به علت سرماخوردگی و کوفتگی عضلانی بوده تصریح کرد: همواره به زائران توصیه می‌شود با توجه به کاهش دما در عربستان لباس گرم به همراه داشته باشند و در صورت مصرف داروی خاص، آن را به قدر نیاز با خود بیاورند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عمره ، زائر ، ایرانی ، ویزیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار