بزرگترین نمایشگاه در و پنجره خاورمیانه با انعقاد ده ها قرارداد به کار خود پایان داد

ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته ایران( بزرگترین نمایشگاه در و پنجره منطقه خاورمیانه)پس از چهار روز برگزاری و استقبال چشمگیر مخاطبان خارجی و داخلی و انعقاد ده ها قراداد تجاری و سرمایه گذاری داخلی و خارجی ،عصر امروز بکار خود پایان داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته: در طول برگزاری این نمایشگاه شش هیئت و گروه تجاری و بازرگانی کشورهای مختلف از آن بازدید کردند. 

هیئت های سرمایه گذاری، بازرگانی و تجاری سنگال، عراق، افغانستان، ترکیه، ارمنستان و روسیه با حضور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، از سالن ها و غرفه های این نمایشگاه بازدید کرده و با تولید کنندگان و صنعتگران در و پنجره کشورمان وارد مذاکرات تجاری و سرمایه گذاری شده و چندین قرارداد تجاری نیز به امضاء رسید.

شرکت های تعاونی ساختمانی، انبوه سارزان و سازندگان ساختمانی نیز در چهار روز برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره،  با شرکنندگان در این نمایشگاه ،ده ها قرارداد کاری منعقد کردند.
 
همچنین طی چهار روز گذشته برخی از سفراء و رایزنان اقتصادی سفارتخانه کشورهای خارجی در تهران نیز از ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته بازدید کردند.

ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته در این مدت همچنین با استقبال سرمایه گذاران ، صنعتگران داخلی ، مقامات دولتی و خصوصی و علاقمندان به حوزه قرار گرفته بود.
 
در ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره ایران 470 شرکت از جمهوری اسلامی ایران و 8 کشور خارجی، جدیدترین تولیدات ، تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت در و پنچره ، سیستم های کنترل ترددی و دیگر صنایع وابسته را عرضه و در معرض دید علاقمندان قرار داده بودند.

در این نمایشگاه، شرکت هائی از کشورهای ترکیه ، چین، اسپانیا ، هنگ کنگ،ایتالیا، امارات ،آلمان و تایوان درکنار شرکت ها و بنگاههای اقتصادی کشورمان، انواع محصولات و خدمات خودشان را ارائه کرده بودند.

تعداد شرکت های خارجی از 47 شرکت پارسال، امسال با حدود 30 درصد افزایش به 70 شرکت رسیده است و از نظر متراژ نیز بخش خارجی این نمایشگاه، امسال 150 درصد رشد نشان می دهد. 

ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته در پنج گروه اصلی؛ گروه پروفیل یو پی وی سی، گروه در و پنجره یو پی وی سی، گروه ماشین آلات و تجهیزات، گروه در و پنجره آلومینیومی و گروه یراق آلات، شیشه پنجره و نشریات تخصصی و بصورت تفکیکی برپا شده بود
نمایشگاه بین المللی در و پنجره ایران به علت روند چشمگیر رو به رشد و توسعه کیفی مطلوب، امسال به عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاههای جهانی (UFI) درآمد که این موضوع افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران در حوزه نمایشگاهی محسوب می شود.این نمایشگاه همچنین امسال در گریدA که بالاترین گرید نمایشگاهی است ، قرار گرفته است.

در این نمایشگاه انواع در و پنجره های ساختمانی، اداری، صنعتی، بیمارستانی ، ماشین الات و ابزار تولید ، مونتاژ و خط تولید در و پنجره، سیستم های تولید رباتیک ، سیستم های اتوماسیون صنعتی، درهای گردان، درهای اتوماتیک، انواع تجهیزات و سیستم های دربازکن اتوماتیک، سیستم های کنترل از راه دور، سیستم های هوشمند ورود و خروج، سیستم های کنترل ورود و خروج، انواع دربازکن های ساده و تصویری، کرکره های فروشگاهی و صنعتی، دستی و اتوماتیک، انواع یراق آلات و دستگیره در و پنجره، قفل های الکتریکی و ساده ، انواع شیشه های مخصوص در و پنجره، سیستم های آب بندی و گیرنده آلودگی های صوتی و دیگر صنایع وابسته به نمایش گذاشته شده بود. 

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار