زارعی:

اسرائیلی‌ها توان درگیری طولانی مدت را ندارند/ صهیونیست‌ها در رسانه وانمود می کنند که پاسخ می‌دهند

کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه "اسرائیلی‌ها " به دنبال درگیری طولانی مدت نیست ، گفت: آن ها توان درگیری طولانی مدت را ندارند و به تک و عملیات موضعی بسنده می کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛  "سعد الله زارعی" کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا در گفتگو با "شبکه یک سیما " درباره حمله موفقیت آمیز رزمندگان "حزب الله" اظهار داشت: عملیات امروز "حزب الله" غافلگیر کننده بود و اسرائیلی‌ها به طور طبیعی انتظار (تلافی) داشت ، اما نوع  و نحوه عملیات عنصر غافلگیری را برابر صهیونیست‌ها نشان داد و تلفات سنگینی را به آن ها وارد کرد.

با اقدام حزب الله صهیونیست ها نتیجه معکوس گرفتند

وی ادامه داد: در عین حال "حزب الله" اعلام نکرده که این پاسخ کامل "قنیطره " است و اسرائیلی‌ها می‌خواستند با یک اقدام نظامی محدود دستاوردهایی برای هویت امنیتی خود بدست آورند اما با اقدام حزب الله صهیونیست ها نتیجه معکوس گرفتند.


صهیونیست ها  توان درگیری طولانی مدت را ندارند

 کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه اسرائیل به دنبال درگیری طولانی مدت نیست ، تاکید کرد: آن ها توان درگیری طولانی مدت را ندارند و به تک و عملیات موضعی بسنده می‌‌کنند.

صهیونیست‌ها  در رسانه وانمود می کنند که پاسخ می‌دهند

وی در پایان خاطرنشان کرد: دامنه واکنش صهیونیست ها محدود بوده و آن ها در رسانه وانمود می‌کنند که پاسخ می‌دهند و تهدیداتی که مقامات صهیونیست مطرح می‌کنند در عمل پیاده نمی‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
با قدرت روز افزون مقاومت ؛اسراییل در حال نابودی هست و جنگ نهایی نزدیک هست و ملت فلسطین برای ازادی قدس شریف اماده باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
هر اقدامی از طرف صهیونیست ها ، بهای سنگینی برای آنها به دنبال خواهد داشت .
نتانیا هو حیوان درنده ای است که برای حفظ وجود شوم خود بر سر قدرت جعلی حتی از خون مهاجرین بی چاره اروپائی که در قبال دریافت پول و سرانه سالانه به سرزمین های اشغالی انتقال داده شده اند ، هم نمی گذرد .
آخرین اخبار