نماینده مجلس شورای اسلامی در اختتامیه جشنواره "کوثر ولایت" عنوان کرد:

جهانیان از رویکرد دوگانه مرد سالار و زن سالار غرب خسته شده اند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تربیت روح و جسم می‌بایست به صورت همزمان اتفاق بیافتد و بانوان ورزشکار ما به عنوان نمایندگان جامعه اسلامی می‌توانند در شرایطی که جهانیان از رویکرد دوگانه مرد سالار و زن سالار غرب خسته شده اند به همگان بگویند که می توان در کنار پرداختن به تمامی فعالیت های علمی، پژوهشی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی زن بودن را با تمامی کرامات حفظ کرد و این دو با هم منافعاتی ندارند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از  سپاه نیوز؛ آیین اختتاحیه چهاردهمین جشنواره فرهنگی- ورزشی "کوثر ولایت" ویژه خواهران پایور و خانواده های پاسداران پس از دو روز رقابت با حضور مسئولان، مربیان، داوران و ورزشکاران در مجتمع فرهنگی کوثر ولایت برگزار شد.

"لاله افتخاری" نماینده مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی مقاومت و ایثار ملت ایران برای جهانیان به الگویی مجسم تبدیل شد گفت: از برکت انقلاب اسلامی بانوان ما توانستند با حجاب و عفاف خود در تمامی عرصه ها استعدادهای خود را به ظهور برسانند، اتفاقی که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی فراهم نبود.


زن مسلمان ابتدا جایگاه و منزلت خود را به عنوان "ریحانه" حفظ می کنند

وی افزود: بیگانگان ورزش بانوان ما را با از دست دادن شان و کرامت انسانی می‌خواهند در صورتی که زن مسلمان ابتدا جایگاه و منزلت خود را به عنوان "ریحانه" حفظ می کنند.


جهانیان از رویکرد دوگانه مرد سالار و زن سالار غرب خسته شده اند

افتخاری با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به مقوله اخلاق در ورزش اظهار داشت: تربیت روح و جسم می‌بایست به صورت همزمان اتفاق بیافتد و بانوان ورزشکار ما به عنوان نمایندگان جامعه اسلامی می‌توانند در شرایطی که جهانیان از رویکرد دوگانه مرد سالار و زن سالار غرب خسته شده اند به همگان بگویند که می توان در کنار پرداختن به تمامی فعالیت های علمی، پژوهشی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی زن بودن را با تمامی کرامات حفظ کرد و این دو با هم منافعاتی ندارند.

حضور الهام بخش در عرصه های ورزشی

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه در کمیسیون فرهنگی و فراکسیون زنان مجلس برنامه هایی را برای تقویت زیر ساختهای ورزشی با اولویت بانوان دنبال می کنیم خطاب به بانوان ورزشکار خاطرنشان کرد: همزمان با ورزشکار بودن قرآنی نیز باشید و حضور الهام بخش در عرصه رقابت های ورزشی داشته باشید.


گفتنی است در این مراسم خانم "الله کرم" مسئول برگزاری جشنواره فرهنگی- ورزشی کوثر ولایت با ارائه گزارشی از روند برگزاری این مسابقات گفت: جشنواره فرهنگی- ورزشی کوثر ولایت ویژه خواهران پایور و خانواده‌های پاسداران در پنج رشته شنا، تیراندازی، آمادگی جسمانی، والیبال و دارت در مدت 2 روز با حضور بیش از هزار نفر از بانوان ورزشکار از 27 رده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد که در این مراسم از برگزیدگان در رشته ها و رده‌های سنی مختلف با اهداء نشان لوح یادبود و جوایزی تقدیر می شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال‌های آتی با افزایش اعتبارات مسابقات ورزشی بانوان را با توجه به ظرفیت‌های موجود در رشته های متنوع‌تری برگزار کنیم

گفتنی است در کنار اعلام برگزیدگان در رشته‌های مختلف کاپ اخلاق نیز به ورزشکار و تیم برتر اهداء گردید.

انتهای پیام/   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار