پهلوانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسئولان هوشیار باشند که دشمن آنها را به سمت خط قرمزهای نظام سوق ندهد

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمن ما را به سمت خط قرمز‌های نظام سوق دهد، گفت: از مسئولین می‌خواهیم با جدیت در مقابل نفوذ غرب در مسائل داخلی کشورمان ایستادگی کنند.

"حامد پهلوانی"در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه در دوسال اخیر شاهد حضور پی‌درپی و برگزاری میتینگ‌های سیاسی سیاستمداران غربی در تهران هستیم و به تازگی هم حضور "کلاودیا روت" مسائلی را بوجود آورد که مایه تأسف شد، اظهارداشت: مسئولان باید نسبت به اینگونه رویدادها پاسخگو باشند. اینکه چرا میزبانی افرادی را به عهده می‌گیرند که نه تنها دستاوردی برای کشور ندارند، بلکه منافع ملی را هم مورد مخاطره قرار می‌دهند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز با بیان اینکه نباید اجازه دهیم اشخاص خارجی در کشور خودمان برای شورای نگهبان تعیین تکلیف کنند، تصریح کرد: حضور نایب رئیس پارلمان آلمان در تجمعات ضد ایرانی و در حمایت از فتنه‌گران ثابت شده است و چنین فردی حق صحبت در مورد مسائل داخلی کشور ما را ندارد.

وی اضافه کرد: بار‌ها گفته‌شده که میان اصلاح‌طلبان٬ افراد متدین و خدمتگزاران به نظام زیادند و آنها انسان‌های والایی هستند که زندگی‌شان را خرج این نظام و مردم کرده‌اند، ولی این سوال مبهم پیش می‌آید، اما توقع می‌رفت که آقای عارف در دیدار خود با کلودیا روت وسواس بیشتری به خرج می‌داند و اینگونه برخورد نمی‌کرد.

پهلوانی باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمن ما را به سمت خط قرمز‌های نظام سوق دهد، خاطرنشان کرد: از مسئولین می‌خواهیم با جدیت در مقابل نفوذ غرب در مسائل داخلی کشورمان ایستادگی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار