رستمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فدراسیون تلاشی برای بازگشتم انجام نداده/کاندیدای بهترین وزنه بردار جهان اهمیتی برای کسی نداشت

ملی پوش وزنه برداری ایران گفت: با توجه به اینکه امروز روز آخر رای گیری انتخاب بهترین وزنه برداری جهان است اما، رسانه‌های داخلی هیچ تلاشی برای اطلاع رسانی این موضوع مهم انجام ندادند.

فدراسیون تلاشی برای بازگشتم انجام نداده/کاندیدای بهترین وزنه بردار جهان اهمیتی برای کسی نداشتکیانوش رستمی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من از رسانه‌ها گلایه‌مندم که هیچ گونه اطلاع رسانی در مورد انتخاب بهترین وزنه برداری جهان نکردند و همین مساله باعث شد خیلی از افراد این موضوع را از من پرس و جو کنند. مردم باید از این مسئله مطلع می‌شدند تا بتوانند به ورزشکار مورد علاقه‌شان رای بدهند.

وی در خصوص تصمیم خداحافظی‌اش از دنیای وزنه برداری بیان کرد: تصمیم برای خداحافظی تقریبا جدی است و خودم تعیین می‌کنم که برگردم یا نه؟ زمانی را نمی ‌توانم تعیین کنم اما، امیدوارم شرایط امکان بازگشتم به دنیای وزنه برداری را فراهم کند.

کیانوش رستمی با اشاره به اینکه مسئولان هیچ تلاشی برای بازگشت او انجام نداده‌اند تصریح کرد: از فدراسیون هیچ تماسی با من گرفته نشده و پیگیر این موضوع نیستند که چرا من در تمرینات شرکت نمی‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انگیزه‌ای برای کسب سهمیه المپیک دارید گفت: من هنوز تمریناتم را انجام نداده‌ام. آیت الله شهرستانی تنها کسی بود که دلگرمی داد و از لحاظ فکری به من کمک کردند و روحیه‌ام بالا بردند. با یاری خدا اگر شرایط فراهم شود در تمرینات شرکت می‌کنم و برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنم.

رستمی درباره انتقاداتی که به مربیان تیم ملی می‌شود بیان کرد: به نظر من بهرام زارع وظایف خود را به نحوه احسنت انجام داد و این مربی از علم بالایی برخوردار است. تمریناتی که بهرام زارع برای من و دیگر وزنه برداران در نظر گرفته بود بسیار حرفه‌ای بود و هیچ وزنه برداری دچار آسیب دیدگی نشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من نمی‌توانم زمانی برای بازگشتم تعیین کنم اما، پتانسیل را در خودم می‌ بینم که در چند سال آینده به یک وزنه بردار قدرتمند تبدیل می‌شوم.

انتهای پیام/
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۰۹:۳۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
حرف مینطقی بزنیم وزنه برداره چینی رکورد جهان را شکسته مثل رستمی 7 نفر هم طلا گرفته
آخرین اخبار