فروزنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

اصولگرایان مشترکات زیادی برای وحدت دارند/برچسب افراط بر منتقدان فتنه با هدف تغییر فضا به نفع اصلاح‌طلبان

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: افرادی که جریان فتنه را نقد و بررسی می‌کردند متهم به افراطی‌گری شدند، و برچسب زدن این دسته القاب به این علت بود که ‌می‌خواهند فضای جامعه را به نفع خود تعریف کنند.

علیزاده"لطف‌الله فروزنده" عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، طی صحبت‌های برخی پیرامون اجماع اعتدالیون دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب و اعلام موضع آن‌ها در قبال افراطیون، گفت: این دست صحبت‌ها طراحی برخی افراد توطئه‌گر و فتنه‌ انگیز در جریان اصلاح‌طلب است، چرا که اصولگرایان همگی به اصول و مبانی اعتقاد دارند، بنابراین این حرکتی که جریان دوم خرداد راه انداخته‌ است به دنبال اختلاف افکنی میان اصولگرایان است.  
 
وی در ادامه افزود: این افراد باید بدانند امروز اصولگرایان به این جمع بندی رسیده‌اند که وحدت حداکثری داشته باشند و مشترکات آنقدر میان ما زیاد است که جای بحث نیست.

فروزنده تصریح کرد: متاسفانه افرادی که جریان فتنه را نقد و بررسی می‌کردند متهم به افراط‌گری شدند و اینگونه برچسب‌ها به این علت زده شد که می‌خواستند فضای جامعه را به نفع خود تغییر دهند.  
 
فروزنده در پایان خاطرنشان کرد: اکنون نیز توطئه‌ای دارند که میان اصولگرایان تفرقه انداخته و وحدتشان را بشکنند، به همین دلیل این دسته مسائل را مطرح می‌کنند.

شایان ذکر است، در خلال نشست‌ها و همایش‌های جریان اصلاح طلب، صحبت‌هایی میان رهبران و حامیان آن‌ها مبنی بر شکستن دیوارهای حائل میان میانه‌رو‌های اصلاح طلبان و اصولگرایان و اجماع آن‌ها علیه افراطیون دو جناح مطرح می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار