فتاحی در نطق میان دستور:

سپاه پاسداران از معجزات امام خمینی (ره) است/ صهیونیسم جهانی هجمه‌ای فراگیر علیه پاسداران انقلاب ایجاد کرده است

نماینده شهر بابک با بیان اینکه سپاه پاسداران از معجزات امام خمینی (ره) است، گفت: دشمن و عقبه منطقه‌ای آن یعنی صهیونیسم جهانی، نابودی منابع نامشروع خود را در سربلندی ایران دیده و هجمه‌ای فراگیر را علیه پاسداران انقلاب ساخته و هر روز با بهره‌گیری از امکانات خود،‌ سازی را علیه آنان کوک می‌کند.

سپاه پاسداران از معجزات امام خمینی (ره) است/  صهیونیسم جهانی هجمه‌ای فراگیر را علیه پاسداران انقلاب ایجاد کرده استبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حسین فتاحی نماینده شهر بابک در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس سه‌شنبه (14 بهمن ماه) با تبریک دهه فجر گفت: 36 سال قبل بود که امام راحل پس از 15 سال دوری از وطن در 12 بهمن 1357 به ایران عزیز بازگشت و طومار 2500 ساله شاهنشاهی را در هم پاشید و نظام مقدس اسلامی را در ایران برپا نمود که پس از گذشت 36 سال هر روز،‌ نور آن در سرتاسر عالم فروزان‌تر می‌شود.

وی در ادامه افزود: توطئه‌گران خارجی و ایادی داخلی آنها که به خیال خام خود با برپا کردن فتنه 78-77 و 88 قصد براندازی این نظام پرثمر را داشتند اما دیدیم که خداوند چگونه این عوامل مزدور بیگانه را رسوا و ذلیل کرد، درود بر ملت فرزانه ایران و ملت که با حضور در 9 دی،‌ طومار این خیانتکاران را در هم پاشید.

نماینده شهر بابک تصریح کرد: پیروزی انقلاب در سطوح ملی و بین‌المللی، تحولاتی را رقم زد، امام (ره) نهادهایی را برای تداوم و تثبیت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ایجاد نمود. از جمله سپاه پاسدارن است که از معجزات حضرت امام (ره) محسوب می‌شود، مجموعه‌ای پاک و سازنده با ابتکار توسط فرزانه عصر پایه‌گذاری شد و با مأموریت حفظ و پاسداری از انقلاب مشتاقان و مجاهدان جان بر کفی را که به گفته وی نظیر آن جز در صدر اسلام نبوده در خود جای داد و سرمنشاء رویدادها و نقطه آغاز حرکت‌ها و جنبش‌های بسیاری شد.

فتاحی گفت: در جایی که ایشان در کمال تواضع و فروتنی که خاص بندگان ناب خداوند است آرزو می‌کرد که ای کاش من هم یک پاسدار بودم و با این شواهد بود که هزاران چشم و دل در گرو این جمع قرار گرفت و روز به روز به درخت بالنده‌تری تبدیل شد و مدام خواب راحت قلدران را برآشفت.

وی تأکید کرد: این جمع دلداده به دنبال تحقق آرمان‌های برآمده از انقلاب اسلامی، از معرکه‌های فراوانی با سلامت عبور کرد و در جای جای جهان مشتاقان زیادی را به خود جلب نمود و در کوران انواع درگیری‌های داخلی با گروهک‌های مزدور و دفاع مقدس آبدیده شد و در عرصه‌های سازندگی و علم و فناوری به پیشرفت‌های قابل توجهی رسید.

نماینده شهر بابک افزود: به همین دلیل است که دشمن و عقبه منطقه‌ای آن یعنی صهیونیسم جهانی، نابودی منابع نامشروع خود را در سربلندی ایران دیده و هجمه‌ای فراگیر را علیه پاسداران انقلاب ساخته و هر روز با بهره‌گیری از امکانات خود،‌ سازی را علیه آنان کوک می‌کند.

فتاحی بیان داشت: ملت ایران نخبگان و برجستگان نظام اسلامی و علاقمندان به انقلاب اسلامی در منطقه و سراسر جهان به مبارزه و مجاهدت فرزندان انقلابی و ایثارگر سپاه پاسداران چشم دوخته‌‌اند، سپاهی که هنوز در شهادت به روی ابوذر و سلمان‌هایش بسته نیست و در خطوط مقدم مقاومت سر از پا نشناخته و هل من مبارز می‌طلبد، باید آن‌ها را پاس داشت و درود بر مغنیه‌ها، درود بر تقوی‌ها و درود بر همه شهیدان.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار