«منصور قصری‌زاده» مشاور معاون سیما در امور قرآن و معارف اسلامی شد

با حکم معاون رییس رسانه ملی در امور سیما، «منصور قصری زاده» به سمت مشاور معاون سیما در امور قرآن و معارف اسلامی، منصوب شد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت سیما؛ دکتر پورمحمدی در متن این حکم خطاب به قصری زاده آورده است :      

از شما که بحمدالله از حافظان و قاریان برجسته قرآن کریم و آشنا به امور رسانه هستید انتظار می‌رود با هماهنگی رئیس شورای معارف اسلامی و مدیران محترم شبکه‌های سیما، نسبت به تعریف شاخص‌های مطلوب و در شأن رسانه ملی اهتمام ورزیده و امور مربوط به پخش مناسب قرائت‌ قرآن، اذان‌ و ادعیه در شبکه‌های سیما را هماهنگی و نظارت نمایید.
 
استاد منصور قصری زاده قاری ممتاز کشورمان، حافظ کل قرآن کریم و عضو بنیاد ملی نخبگان است که موفق به دریافت نشان فرهنگ و هنر از ریاست جمهوری وقت شده و در بسیاری از مسابقات ملی و بین المللی قرآن کریم ، افتخارات فراوانی را کسب کرده است.
 
فوق لیسانس الهیات گرایش قرآن و حدیث از دانشگاه تهران، تدریس در مؤسسات دولتی و تدریس در دانشگاه امام صادق (ع) از جمله سوابق تحصیلی و دبیری خبر،  مدیر بازبینی شبکه جهان بین (حوزه ریاست سازمان)، مدیر پارلمانی نمایندگان در امور مجلس، فعالیت در حج و زیارت سازمان ، مدیر رسیدگی به شکایات اداره کل بازرسی،  مدیر هسته مرکزی گزینش و دبیر هیأت مرکزی گزینش از جمله سوابق اجرایی ایشان در رسانه ملی می باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۹:۰۱ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
با خدا و قران باش و پادشاهی کن
ان شاالله خدا حفظشان کند
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۹:۰۱ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
با خدا و قران باش و پادشاهی کن
ان شاالله خدا حفظشان کند