مدیر کل درمان استان تهران گفت: بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش بزرگ ترین مرکز درمانی ملکی تامین اجتماعی در سطح استان تهران و تنها مرکز تامین اجتماعی در کشور است

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسین طلا نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی شهید دکتر فیاض بخش با اشاره به برنامه های دولت برای نظام سلامت، اظهار کرد:گام بزرگی که دولت تدبیر و امید در عرصه تحول نظام سلامت برداشت بسیار مؤثر بود و در مدتی کوتاه مردم اثرات مثبت آن را احساس می کنند.

وی گفت: باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم تا به گفته مقام معظم رهبری به جایی برسیم که بیمار جز بیماری و رنج بیماری مشکل دیگری نداشته باشد.

طلا افزود: ابلاغ سیاست های کلی نظام سلامت از سوی مقام معظم رهبری و نگاه ویژه رئیس جمهور به حوزه سلامت بی نظیر است.

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان از کارکنان بخش درمانی بیمارستان فیاض بخش تأمین اجتماعی قدردانی می کنم که به بیماران بالاخص بیماران سرطانی به ارائه خدمت درمانی مطلوب می پردازند.
 
در ادامه محمدتقی خسروانی مقدم مدیر کل درمان استان تهران ضمن تقدیر از نمایندگان خانه ملت با بیان اینکه بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش بزرگ ترین مرکز درمانی ملکی تامین اجتماعی در سطح استان تهران است اظهار کرد: این مجموعه تنها مرکز تامین اجتماعی در کشور است که به صورت مستقیم مشغول به ارائه خدمات درمانی  مطلوب به بیماران سرطانی می باشد .
 
در ادامه، طلا و خسروانی مقدم از بخشهای آنکولوژی این بیمارستان بازدید کردند و پزشکان معالج نیز گزارشی را از روند پذیرش ، رسیدگی و درمان بیماران بستری و سر پایی در بخش های سرطانی را  ارائه کردند و نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران از زحمات متخصصین و پرستاران این بیمارستان تشکر و قدر دانی کردند .

در پایان حسین طلا و دکتر محمد تقی خسروانی مقدم در جمع بیماران و همراهانشان حضور یافتند و با اهداء گل از نزدیک با آنان به گفت‌وگو پرداختند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.