کاپیتان سابق تیم ملی کبدی: مشکلات روحی باعث خداحافظی‌ام شد

عبدالله بخش گفت: از نظر عصبی مشکلی نداشتم اما از نظر روحی و روانی مجبور به خداحافظی از رشته کبدی شدم.

کاپیتان سابق تیم ملی کبدی: مشکلات روحی باعث خداحافظی‌ام شدسلیمه عبدالله بخش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تا این زمان که در رشته کبدی فعالیت می‌کنم از نظر جسمانی مشکلی ندارم اما از لحاظ روحی و روانی اتفاقاتی به وجود آمد که ترجیح دادم کبدی را کنار بگذارم.

وی درخصوص هدف خود برای آینده بیان کرد: در نظر دارم در یک رشته انفرادی کار کنم که اکنون هم در این رشته فعالیت می‌کنم زیرا احساس می‌کنم در ورزش انفرادی موفق‌تر می‌شوم.

بازیکن تیم کبدی آریانا تهران درباره سطح مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: این مسابقات هفتمین دوره لیگ بود که برگزار شد که روزبه روز بهتر می‌شود و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد که بتواند به تیم ملی کمک کند.

سلیمه عبدالله بخش با اشاره به مشکلات داوری بیان کرد: داوری‌های نقص دارد اما امیدوارم با تور نفت‌هایی که برای داوران می‌گذارند داور ایران نیز بتواند پیشرفت کند.  

وی ادامه داد: تیم‌ها نیز پیشرفت زیادی کرده‌اند، تیم سیستان و گلستان از تیم‌های غرب کشور هستند اما این مسابقات لیگ است و به صورت رفت و برگشت برگزار می شود بنابراین مقام کسب کردن مشکل است.  
 
وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم آریانا تهران مانند سال‌های پیش نتوانست مقام قهرمانی را کسب کند گفت: تمرینات بازیکنان کم بود و از کبدی کاران کم تجربه و جوان استفاده کردیم اما دوره‌های بعد ضعف‌های تیم را جبران می‌کنیم.

کاپیتان سابق تیم ملی کبدی در پایان در مورد مشکلات لیگ گفت: با گذشت زمان و تجربه باید همه دست به دست هم بدهند تا مشکلات کبدی برطرف شود زیرا با هماهنگی و کمک به یکدیگر کبدی پیشرفت بیشتری می‌کند و مشکلات نیز زودتر برطرف می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.