انتقال اوراقچی‌های میدان شوش/ راه اندازی بازار بلور فروشان در منطقه15

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 گفت: انتقال اوراقچی‌های میدان شوش و راه اندازی بازار بلور فروشان در منطقه 15 از اقدامات پیشرو شهرداری این منطقه است.

 
رحمان پارسا معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه اوراقچی‌های میدان شوش در محدوده منطقه 15 انتقال داده می‌شوند اظهار کرد: انتقال اوراقچی‌های میدان شوش در محدوده منطقه 15 به خارج از این منطقه انتقال داده می‌شود.

وی ادامه داد: در مجموع دو هزار واحد صنف اوراقچیان در محدوده منطقه 15 شناسایی و با برگزاری جلساتی با حضور مالکان، کسبه و صنوف به خارج از این محدوده انتقال می‌یابند.

پارسا تصریح کرد: مجتمع صنفی خدماتی ثامن الائمه در فرون آباد واقع در بزرگراه امام رضا (ع) برای انتقال این صنف در نظر گرفته شده است همچنین بازار بلور فروشان در محدوده منطقه 15 راه اندازی می‌شود.

وی در پایان گفت: انجام تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی در خیابان فدائیان اسلام برای تخریب بافت فرسوده،‌احداث پاساژ برای ایجاد بورس‌های شغلی در محدوده منطقه 15، گسترش بازار بلور فروش‌ها، تامین پارکینگ به منظور پیشگیری از بار ترافیکی حاصل از راه اندازی بازار بلور فروشان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اوراقچی ، شوش ، بلورفروشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار