مدیر فنی و عمران ناحیه 6 منطقه یک خبر داد:

پیشرفت فیزیکی 75درصدی تعریض خیابان هاشمی

مدیر فنی و عمران ناحیه 6 منطقه یک از پیشرفت فیزیکی 75درصدی تعریض خیابان هاشمی این منطقه خبر داد.

 علیرضا عابدی مدیر فنی و عمران ناحیه 6 منطقه یک در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به پیشرفت فیزیکی 75درصدی تعریض خیابان هاشمی اظهار کرد:‌ تعریض این خیابان برای کاهش ترافیک محدوده دارآباد و تردد آسان و ایمن خودروها انجام شده است.

وی در ادامه گفت: کار عمرانی احداث زورخانه شهرک نفت به پایان رسیده است تا شهروندان بتوانند از این ورزش سنتی استفاده کنند و این زورخانه به وسایل این ورزش سنتی مجهز شده است.
 
*نصب 5عدد استوانه ایمنی شب رنگ دار در  خیابان شهرداری

کارشناس ترافیک ناحیه 3 منطقه یک گفت: 5عدد استوانه ایمنی پلاستیکی شب رنگ دار در ضلع شمال خیابان شهرداری، ابتدای بن بست مینو نصب شد.
 
علی وحیدی کارشناس ترافیک ناحیه 3 منطقه یک در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نصب 5عدد استوانه ایمنی در ضلع شمال خیابان شهرداری اظهار کرد:  نصب 5عدد استوانه ترافیکی به منظور دید بهتر و حرکت ایمنی تر خودروها در شب و جلوگیری از برخورد و تصادف خودروها صورت گرفته است.
 
وی در ادامه گفت: چهار عدد خطر نما کنار درختان داخل معبر در خیابان مریم کوچه صادقی نصب شد که این عملیات به منظور آگاهی شهروندان به هنگام عبور از این خیابان از خطر برخورد با موانع موجود در این خیابان انجام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار