رودهن؛

بخشدار رودهن ایمان به خدا و رهبری خردمندانه امام راحل را از عوامل اصلی پیروزی انقلاب دانست

بخشدار رودهن دهه فجر را تجدید قوای نیروهای انقلابی و تجدید میثاق ملت با ولی امر مسلمین جهان و آرمان های امام راحل و شهدا دانست گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایمان به خدا، رهبری خردمندانه رهبر کبیر انقلاب و وحدت مردم بود.

رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: در 22 بهمن 57 با مبارزه مردم به رهبری امام خمینی(ره)، پادشاهی2500 ساله با ظلم و استبداد بیش از 50 ساله رژیم پهلوی ریشه کن شد.

بخشدار رودهن بیداری ملت ها را به عنوان یکی از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی نه تنها ایران را از زیر یوغ استبداد داخلی و استعمار خارجی رهاند بلکه بارقه امید در دل سیلی خوردگان و ستم دیدگان عالم بویژه کشورهای اسلامی و غیر اسلامی زیر سلطه ایجاد کرد و آنان را به خیزش، حرکت ، تلاش و تکاپو در برابر قدرت های استکباری وا داشت.

طاهر خانی با بیان اینکه جنبشی از طرف مستضعفان و مظلومان جهان علیه مستکبران شروع شده و در حال گسترش است اضافه نمود: ما امروز دور نمای صدور انقلاب اسلامی را در جهان مستضعفان و مظلومان بیش از پیش می بینیم.

وی در ادامه به نامه تاریخی و عبرت آموز امام به گورباچوف که از شکسته شدن استخوانهای مارکسیسم سخن به میان آورد و وی را از روی آوردن به غرب برای حل مشکلات اقتصادی بر حذر داشت اشاره کرد و گفت:از این پس کمونیسم را باید در موزه های تاریخ سیاسی جهان جستجو کرد.

وی گفت: در حال حاضر نامه ولی امر مسلمین جهان به جوانان اروپا و غرب نشان داد انقلاب اسلام نه با دیپلماسی ذلت بلکه با دیپلماسی فطرت کار دارد.

بخشدار رودهن افزود: این نامه صدای شکسته شدن استخوانهای لیبرالیسم را میرساند و بی شک قدرت تو خالی آمریکا از بین رفتنی است و کسانی که به آن چشم امید دو خته اند دچار توهم و بد فهمی هستند.

طاهرخانی در ادامه به ابلاغ سیاست های اقتصادی مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی هم روند پیشرفت کشور را حفظ خواهد کرد و هم آسیب پذیری نظام اقتصادی در مقابل ترفند های دشمنان حفظ می شود.

وی نقش مردم در اجرای سیاست های اقتصادی دولتمردان را مهم دانست و گفت: دولت بودجه سال 94 کشور را بر پایه اقتصاد مقاومتی بسته است و کاهش وابستگی بودجه به درآمد های نفتی در سال آینده مشهود است.

وی با بیان اینکه بودجه کل کشور در سال آینده 224 هزار میلیارد تومان است گفت: حدود 73 هزار میلیارد تومان یعنی کمتر از یک سوم بودجه از محل درآمد نفت تامین می شود که با این اقدام دولت، حرکت جدید غرب با همدستان عرب خود در حوزه خلیج فارس نیز نقش برآب خواهد شد.

بخشدار رودهن از رشد 30 درصدی بودجه عمران کشور با اعتباری حدود 55 هزار میلیارد تومانی اشاره کرد و گفت: با این اقدام دولتمردان، امکان سرمایه گذاری و اجرای طرح های عمرانی در سال آینده با سرعت بالاتر اجرا خواهد شد.

طاهر خانی از برخی اقدامات شاخص دولت تدبیر و امید از جمله ایجاد آرامش روحی و روانی در جامعه، کنترل تورم و اجرای طرح نظام سلامت نام برد و گفت: همه تلاش دولتمردان تدبیر و امید ایجاد رفاه، آسایش و رفع مشکلات مردم است.

وی در ادامه به برخی پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر از جمله افتتاح مدرسه خیر ساز سینگیری در مهرآباد، بهره برداری از مخزن آب شرب وافتتاح سالن ورزشی بوستان رودهن و ... خبر داد.

وی همچنین تنظیم بازار شب عید و ستاد خدمات سفر را از مهمترین برنامه های دستگاه های دولتی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان کرد.

بخشدار رودهن در پایان روز 22 بهمن را روز عید همه ایرانیان نام برد و از اقشار مختلف خواست تا با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نمایند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.