زارعی در اردوی جهاداکبر:

انقلاب اسلامی ایران الگوی همه ملت‌های آزاده جهان است/ غزه و لبنان تنگه احد کشور ماست

تحلیلگر سیاسی گفت: برخی فریب خوردگان و گوش به فرمان رادیو اسرائیل در روز قدس سال فتنه 88 شعاری تحت عنوان نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر دادند و حال آنکه غزه و لبنان تنگه احد جمهوری اسلامی است.

محبوبیت امروز بشار اسد نیز مدیون حمایت های جمهوری اسلامی از اوست/خاکریزهای دفاعی و امنیتی گفتمان انقلاب اسلامی در دوردست ها در برابر نظام سلطه شکل گرفته استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، سیزدهمین اردوی آموزشی، تشکیلاتی جهاد اکبر با شعار "رسالت انجمن‌های اسلامی؛ پروش جوانان مومن و متخصص برای ایرانی مقتدر، مستقل و پیشرفته" در مشهد توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد.
 
"اصغر زارعی"(تحلیلگر سیاسی در مسائل منطقه) در اولین روز این اردو با حضور در جمع دانشجویان به بررسی تحولات منطقه پرداخت.
 
وی در ابتدای سخنان خود گفت: امیدوارم در طی سی و هفتمین دهه فجر اسلامی، انقلاب با عظمت ما با قدرت بیش از پیش بتواند در عرصه ترویج گفتمان توحیدی و تبلیغ اسلام ناب با رهبری معظم و پشتیبانی ملت ولایت مدار به مسیر خود تا انقلاب حضرت ولی عصر (عج) با قدرت ادامه دهد. من خودم را به نوعی از شما می‌دانم، چرا که در شکل گیری انجمن اسلامی دانشجویان مستقل نقش مستقیمی داشتم و از سال 84 به بعد ارتباط نزدیکی با اتحادیه مرکزی داشتیم.
 
تحلیلگر سیاسی با اشاره به فاکتور ژئوپولتیک انقلاب اسلامی، هر نوع تحلیل در رابطه با منطقه را ابتر یا ناقص دانست و تصریح کرد: اتفاقات اخیر منطقه تماما بر اساس ژیومتریک انقلاب اسلامی بود اما نظریه‌هایی که بعد از پیروزی انقلاب شکل گرفت بسیاری از پندارهای غرب را دچار اشتباه کرد و آنان را مجبور ساخت تا نظریه و پندار خود تجدید نظر کنند.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در حالی به ثمر رسید که دو گفتمان انحرافی در جهان مسلط بود؛ یکی گفتمان انحرافی لیبرال دموکراسی غرب به رهبری آمریکا و گفتمان امپراطوری سوسیالیستی کمونیستی شرق به رهبری شوروی سابق که بیش از 500 سال جهان را در تلاش برای حدف یک تفکر الهی را از صحنه زندگی مردم فرو برد است، در واقع ریشه انحراف مدرن به مدرنیته بعد از رنسانس بر می‌گردد.
 
زارعی با بیان اینکه  نقطه انحراف انسان مدرن جایی است که انسان آمد جای خدا نشست و خدا تدریجا از زندگی انسان مدرن و غربی به گوشه رانده شد،تاکید کرد: از درون کمونیست به عنوان فلسفه غربی جای فلسفه الهی را گرفت و به لحاظ روش پوزیویست روش عملیاتی انسان غربی شد. فیزیک پذیرفته شد ولی متافیزیک نه. آنچه که اتفاق افتاد ماحصلش چیزی بود که دو گفتمان انحرافی شرقی و غربی حاکم بود و جایی برای گفتمان دینی و الهی باقی نبود.
 
وی با خاطر نشان کردن معجزه عصر خمینی به واسطه همین دو کلمه، امام را پایه گذار و احیاگر تفکر دینی و توحیدی دانست و افزود: فلسفه بعثت و رسالت همه انبیای الهی بر می‌گردد به دو کلمه:-لا اله نفی قدرت غیر الهی و نه گفتن به نظام سلطه عصر خود و الا الله استقرار حکومت و شریعت الهی. اگر امروز اعتقاد داریم نظام ما متمایز از دیگر نظام‌هاست به خاطر تمسک به این دو کلمه است. امام خمینی(ره) هم با همین دو کلمه قیام کردند.
 
تحلیلگر سیاسی ادامه داد: اگر از یک دانشجوی ساده علوم سیاسی بپرسیم که اهداف ملی نظام سیاسی امروز چیست مسلما پاسخش حفظ استقلال و تمامیت ارضی است، اما چیزی که نظام جمهوری اسلامی را متمایز کرد و باعث شد تا این همه علیه آن توطئه کنند همین دو کلمه است. تا این دو کلمه است مبارزه هم است. ما تا آخر ایستاده‌ایم.حرف خود را زده‌ایم و در 22 بهمن هم تکرار خواهیم کرد.
 
وی تصریح کرد: جغرافیای جهان اسلام دارد خاکریز خود را گسترش می‌دهد، آنها در موضع دفاع و ما در موضع تهاجم هستیم و آنها خود را در معرض زوال و نابودی می‌دانند. همان طور که حضرت امام پیش بینی کرد و اتفاق افتاد و امروز در زباله دان تاریخ باید نظام کمونیستی شوروی سابق را سراغ گرفت انشاالله غرب هم به همان سرنوشت دچار خواهد شد.
 
زارعی با اشاره به احیای هویت تاریخی ایران توسط انقلاب اسلامی گفت: در زمانی که اروپا در دوران قرون وسطی و بربریت بود و آمریکایی هنوز کشف نشد بود، ایران پرچمدار فرهنگ و تمدن جهان بود. دوران هلنیزم اول تمدن بشر یونان باستان و اروپای قدیم از لحاظ تمدن مکتوباتی دارند ولی ایران رساله و عنوان از تمدن قبلی ندارد.
 
وی بیان داشت: آن ها از لحاظ تمدن سند و مدارکشان را حفظ کرده‌اند که قبل از اسلام صاحب تمدنند چون افلاطون و ارسطو و... دارند و پیشگام بودند در این حوزه‌ها اما بعد از ظهور اسلام ، این پیشگام مکتب امام صادق(ع) بودند که توانستند پیشگام تمدن شوند.
 
تحلیلگر سیاسی بابیان اینکه 11قرن از حکومت اندلس زیر نظر جهان اسلام بود و رساله‌ها و کتاب از فارابی و جابر بن حیان و... موجود است، اظهار داشت: همین رساله‌های علمی سند معتبری است برای رشد تمدن مدرن امروز و آنچه به عنوان نظریه جدید ارایه می‌دهند همان است که جهان اسلام کشف کرد لذا شیر خفته دارد بیدار می‌شود. عظمت امام خمینی؛ هویت ایران اسلامی را دوباره احیا کرد و فرمود مسلمانان نباید زیر دست نظام استکباری باشد. باید رسالت الهی خود را دوباره احیا کند. و از همان جا بود که دشمن توطئه‌های خود را شروع کردند تا این انقلاب پیروز نشود. نظام سلطه بعد از فتح خرمشهر که یقین پیدا کردند صدام پیروز جنگ نیست اذعان داشتند که در دهه‌های آینده ما با دو چالش جدی در عرصه جهانی مواجه خواهیم شد. و از نماد رنگ هم استفاده کردند. نظام سلطه یکی از چالش‌های فراروی خود را چالش زرد و سبز خواند.
 
وی افزود: رنگ زرد نماد قدرت اقتصادی و توان فزاینده قدرت‌های اقتصادی شرق دور است که به رقابت با قدرت‌های اقتصادی غرب برخاسته است. چین، ژاپن و کره امروز اقتصاد غرب را به چالش کشیده‌اند. نظام سلطه رنگ سبز را برای انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی انتخاب می کند. چالش اصلی و جدی تر که فلسفه نظام غرب را به چالش خواهد کشیده است، فرهنگ و تمدن نظام اسلامی است. نظام سلطه به این نتیجه رسیده است که برای مقابله با چالش زرد باید بر منابع انرژی دنیا مسلط باشد، شیرهای نفت و گاز دنیا باید در دست خودشان. برای جهان اسلام هم تئوری و نظریه می‌دهند.
 
زارعی جنگ هشت ساله را نقطه قوت انقلاب اسلامی از لحاظ سخت افزاری خواند و اضافه کرد: نظام سلطه به این نتیجه رسیده است که به لحاظ سخت افزاری حریف انقلاب اسلامی نمی شود. تمام دنیا پشت صدام جمع شده بودند. ملت ایران با اتکا و توسل به ائمه معصومین توانست در برابر همه دنیا بایستد. و همه قدرت‌ها را زیر سوال برد.
 
وی به نظریه آرماگدون (نبرد نهایی) اشاره کرد وگفت: ادعا می‌کردند سال 2007 سال نبرد نهایی است. و جنگ 33 روزه و 22 روزه را مقدمه آرماگدون می دانستند. آن ها اعتقاد داشتند در این نبرد صلیبیون بر نیروهای اهریمن پیروز خواهند شد. حضرت سلیمان و حضرت مسیح بازگشت خواهند کرد. و در معبد حضرت سلیمان (بیت المقدس) نماز برپا خواهند کرد.
 
تحلیلگر سیاسی افزود:انقلاب اسلامی خط بطلانی بر تمام این نظریه‌ها کشید. چیزی که حضرت آقا به نام تغییر سبک زندگی و انقلاب فرانو یاد کرده کسی برایش وقت نمی‌گذارد. حضرت آقا صحبت از استعمار فرانو کردند.  استعمار کهن استعمار قایق‌های توپ دار بود.که اشغال اراضی می کردند و حاکم می‌شدند. انگلیس بیش از پنجاه کشور تحت سلطه خود داشت. آفتاب در سرزمین‌هایش غروب نمی‌کرد. آفریقای سیاه بین فرانسوی‌ها و انگلیس‌ها تقسیم شده بود. آمریکای لاتین بین اسپانیا و پرتغال و فرانسه تقسیم شده بود. بعد جنگ جهانی اول و دوم استعمار کلاسیک به استعمار نو تغییر پیدا کرد. اما روال غارت همچنان ادامه داشت. استعمار فرانویی که حضرت اقا فرمودند تقسیم بندی جدیدی است. در استعمار فرانو بستر کاملا فرهنگی و نرم افزاری است.
 
وی با اشاره به این که نظام سلطه در مقابل ایران استراتژی خود را تغییر داده است و به جای جنگ سخت جنگ نرم را با ایران شروع کرده ،اظهار داشت: تغییر سبک زندگی اصلی ترین هدف این جنگ نرم خواند و افزود، استعمار فرانو در تاریخ استعمار دنیا فاز جدیدی است. بستر این استعمار کار فرهنگی و نرم افزاری است.
 
زارعی با اشاره به دیدار اساتید دانشگاه با مقام معظم رهبری مطرح کردند که دشمن در دانشگاه دو هدف علم زدایی و دین زدایی را دنبال می کند. و خروجی این دو اقدام هرزه پویی است. توقف و کند کردن تولید علم و معرفت دینی در دانشگاه است. این ها به دنبال تغییر دادن عقاید دینی دانشجویان هستند.
 
وی در ادامه هالیوود را یکی از مراکزی خواند که از سال 80 ماموریت پیدا کردند که در عرصه فرهنگی گفتمان انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار بدهندو ادامه داد: ساخت کارتون‌ها انیمیشن ها فیلم های مختلف برای از بین بردن ریشه تمدن ما یکی از اهداف هالیوود است.
 
تحلیلگر سیاسی فیلم 300 را یکی از مصداق‌های بی هویت و بی ریشه نشان دادن ایرانی برشمرد و افزود،: اسم این فیلم در اصل باغ وحش است. بیشتر این فیلم پرداخت‌های کامپیوتری است. شخصیت‌ها و بازیگرانی که انتخاب شده‌اند دنبال این هستند که از یک ایرانی یک انسان وحشی، بی هویت، بی فرهنگ و زن باره جلوه بدهند.
 
 وی بیان داشت: این فیلم ریشه‌های تمدن و ملت ایران را نشانه رفته است. بعد از دیدن این فیلم نسبت به عقبه تاریخی خود بی اعتنا می‌شویم. این جا بحث شیعه و سنی نیست. در این فیلم ریشه‌های هویتی ملت ایران نشانه رفته است. در این فیلم هدف بی هویت و بی ریشه جلوه دادن ایرانی است. وقتی انسان بی ریشه شد مثل بوته خار در بیابان ایستادگی نمی کند. این در حالی است که ملت ایران ده هزار سال تاریخ تمدن مکتوب دارد.
 
تحلیلگر مسایل منظقه اصل و هویت ملت‌ها را اساس حیات آنها برشمرد و افزود، جغرافیای ملتی قابل فتح نیست مگر قبل آن تاریخ آن ملت فتح شده باشد. تاریخ، اصل و هویت آن ملت را گرفته باشند. ملتی که تمدن دارد مقاومت می‌کند و استمرار پیدا می‌کند. دشمن هویت ملت ایران را نشانه گرفته است.
 
وی وضعیت کنونی تمدن غرب را رو به افول و سراشیبی خواند و ادامه داد گفتمان انقلاب اسلامی گفتمانی است که با تمام توانش آمده تا گفتمان‌های زمینی و مادی را به زباله دان تاریخ برساند. این ها می‌خواهند در برابر ملتی با گفتمان انقلاب اسلامی و ایدئولوژی توحیدی و الهی ما بایستند.
 
این استاد دانشگاه جفرافیای جمهوری اسلامی را فراتر از مرزهای جهان اسلام و گفتمان جهانی برشمرد و افزود، در حال حاضر ژئوپولتیک انقلاب اسلامی در منطقه حرف اول را می زند. یک زمانی صحبت از هلال شیعی بود امروز هلال شیعی خیلی گسترده تر است. گفتمان ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در آمریکای لاتین ، افریقا و همه جای جهان هوادار پیدا کرده است. رهبران آمریکای لاتین با شعار مرگ بر آمریکا متاثر از انقلاب اسلامی در عرصه انتخابات شرکت می‌کنند.
 
 زارعی در ادامه به اعترافات کلینتون وزیر خارجه اسبق آمریکا قبل استعفا اشاره کرد که هرکجا در امریکای لاتین پا می‌گذاریم آثار نفوذ ایران اسلامی در آن جا مشهود است و ما هرکاری کردیم حریف ایران نشدیم. ما هر کجا پا گذاشتیم ایرانی‌ها در برابر ما ایستادند.
 
این استاد دانشگاه وضعیت فعلی جمهوری اسلامی را این طور تحلیل کرد که خاکریزهای دفاعی و امنیتی گفتمان انقلاب اسلامی در دوردست‌ها در برابر نظام سلطه شکل گرفته است.
 
زارعی در ادامه افزود: برخی فریب خوردگان و گوش به فرمان رادیو اسرائیل در روز قدس سال فتنه 88 شعاری تحت عنوان نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر دادند که من همان روز در این باره مطلبی نوشتم تحت این عنوان که غزه و لبنان، تنگه احد جمهوری اسلامی است.
 
وی همچنین بیان کرد: امروز یک دانشجو علوم سیاسی هم می‌داند که نظامی موفق است که خاکریزهای امنیتی خودش را تا جایی که می‌تواند در دوردست‌ها بنا کند نه اینکه پشت خانه خودش خاک ریز بزند، امروز انقلاب اسلامی ایران توانسته با حداقل هزینه‌ها خاکریزهای امنیتی و دفاعی خود را تا پشت دیوارهای مرزهای شیطان بزرگ گسترش بدهد.
 
زارعی با اشاره به یادداشت خود در رابطه با غزه و لبنان و شعار فتنه گران، جنگ 33 روزه حزب‌الله را نماد مقاومت دانست و گفت: اگر آنان مقاومت نمی‌کردند، گام بعدی دشمن خودمان بودیم و این پیروزی یک آزمایش برای رژیم شیطانی جنگی صهیونیست بود. در این جنگ قدرت خدا از آستین حزب‌الله نشان داده شد، اما متاسفانه افرادی هستند که این را نمی‌فهمند.
 
وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران اگر هزینه حداقلی را در فلسطین، لبنان، سوریه انجام می‌دهد خاکریزها و تنگه‌هایش را تقویت می کند. اگر آنجا سقوط کند، ما دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم. لذا ژئوپولتیک انقلاب اسلامی یک ژئوپولتیک وسیع و پهناوری است و هر روز خاک ریزهای جدیدی را فتح می‌کند و دشمن در موضع عقب نشینی است.
 
زارعی در ادامه به اضلاع سه گانه تفکر آمریکایی اشاره کرد و گفت: غرب با سه ضلع فرهنگ، سیاست و اقتصاد می‌خواهد دنیا را در دست بگیرد و معتقد است که هرکس با آن مقابله می‌کند دولت یاغی است و باید با آن برخورد کرد.
 
وی افزود: عرب‌ها پیش تر فکر می‌کردند می‌توانند مشکلات خود را با امضای توافق‌نامه‌های سازش با اسرائیل حل کند اما یک باره انتفاضه خواب آنها را آشفته کرد. آقای پاور وزیر خارجه اسبق آمریکا تحت عنوان پابلیک دیپلماسی و یا دیپلماسی عمومی و خاور میانه بزرگ تر به دنیال متغیر جغرافیایی منطقه بود و می خواست نقشه منطقه را در جهت خواست خود تغییر دهند. امام خمینی (ره) هم پیش از این نوید آزادی نهایی را داده بودند و بیداری اسلامی نشانگر این پیش بینی درست بود.
 
این تحلیلگر سیاسی گفت: گروه‌های تکفیری به بهانه مقابله با شوروی در افغانستان از سال 1970 مبارزاتی را تحت عنوان جهاد علیه روس‌ها تشکیل دادند که تدریجا موفق شدند حکومت را در دست بگیرند ولی بعدها همین‌ها تبدیل به یک جریان خطرناک شدند که با حمایت قدرت شیطانی غرب توانستند طالبان را در منطقه تشکیل دهند.
 
وی ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس در شرایطی که موشک‌های اوایل انقلاب و تجهیزات جنگی حداقلی بود و ما حتی نمی توانستیم آنان را از کشورهای غربی بخریم جهاد خودکفایی سپاه از طریق مهندسی معکوس تولید موشک‌های تاو را شروع کرد و عنوان شرقی را نیز تحت عنوان طرح رعد شروع کردند و بعد هم تجهیزات پیشرفته که نهایتا صنایع موشکی سپاه رسید، شهید تهرانی مقدم این را به اوج رساند لذا بعد از جنگ غرب سعی کرد چهره تاریک و خشن از انقلاب ما را به جهان عرضه کند.
 
زارعی هم چنان بیان کرد: از سال 1990 که شوروی از هم پاشید و می‌خواستند تجاوزات خود را توجیه کنند، لولوی جدید تروریسم را که تروریسم اسلامی بود مطرح کردند و باعث شدند چهره مسلمانان تروریسم گونه جلوه کند.
 
وی افزود: در تابستان 2005 یک خودرو که از آن رفیق حریری نخست وزیر لبنان بود در لبنان منفجر شد. این اتفاق باعث شد تا رسانه‌های جهان عوامل سرویس اطلاعاتی سوریه را متهم این اتفاق بنامند. پس از این حملات علیه سوریه شروع شد و سازمان ملل قطعنامه 551 را صادر کرد. نیروهای جوان سوریه بشار اسد را که هنوز بیشتر از دو سال رییس جمهور سوریه نشده بود را وادار کردند که نیروهای خود را از جنوب لبنان خارج سازد. بعد از خروج نیروهای سوریه از لبنان رسانه‌های غربی انگشت اتهام خود را سمت حزب‌الله بردند و تقاضای خلع سلاح آن را ارائه کردند. پس از چندی درگیری صهیونیست‌ها با نیروهای حزب‌الله در منطقه مزارع شعبا آغاز می‌شود که همین مقدمه جنگ سی و سه روزه می‌شود.
 
زارعی ادامه داد: غربی‌ها می‌خواستند این جنگ مقدمه جنگ نهایی شود اما با شکست مواجه شدند. البته عرب‌ها بارها در جنگ با اسراییل اراضی بسیاری را از دست دادند که به نفع اسراییلی‌ها بود اما جنگ سی و سه روزه جنگی بوده که بر اساس آن قطع نامه 1701 صادر شد و سازمان ملل اسراییل را مجبور به عقب نشینی با خسارات فراوان کرد. بعدها رژیم صهیونیستی جنگ بیست و دو روزه را راه انداخت که باز هم با شکست مواجه شد.
 
وی همچنین تصریح کرد: کاندولیزا رایس سخن گوی وقت وزارت خارجه آمریکا بعد از این اتفاقات اذعان داشت این جنگ‌ها درد زایمان شکل گیری خاورمیانه جدید است، غربی‌ها به دنبال خاورمیانه‌ای بودند که بتوانند در آن سلطه خود را اجرا کنند. فتنه 88 اتفاقی بود که جزیی از این برنامه از پیش طراحی شده بود.
 
بعد از شکست پروژه فتنه و برگزاری راهپیمایی 9 دی و 22 بهمن توسط ملت ایران، کشورهای غربی رژیم‌های جعلی و برخی دیگر مثل ترکیه دور هم جمع شدند تا طرح جدیدی را راه اندازی کنند. هدف انان این بود که به اصطلاح دم مار و سر مار را با هم بزند که ایران سر آن و مقاومت لبنان هم دم آن است. آنان با بهره گیری از بیداری اسلامی، بهار عربی را در سوریه تشکیل دادند. بعد از این بود که سعی کردند شهرهای سوری را به بحران بکشانند و دولت بشار را سرنگون کنند که نهایتا با خروش ملت سوری و اقدامی شبیه 9 دی بساط این قائله جمع شد.
 
این تحلیلگر سیاسی همچنان افزود: از اواخر فروردین 90 به بعد درگیری خشن و دست برد به اسلحه با ترور چندین نفر از افسران اطلاعاتی سوری شروع شد و بعد شکل گیری گروهک النصر و جیش العدل و... اما امروز با گذشت 4 سال از آن روزها آنانی که این قائله را راه انداختند کجا هستند؟ به لطف خدا صحنه سوریه آوردگاه دو گفتمان نظام سلط و انقلاب اسلامی شده است. جمهوری اسلامی یک تنه پشت سوریه ایستاد و تمام دنیا از تروریست‌ها حمایت کردند.
 
وی ادامه داد: از 22 کشو عضو اتحادیه عرب 19 کشور از تروریست‌های تکفیری حمایت کردند. حتی فلسطینی‌ها که تا کنون از حمایت ایران اسلامی برخوردار بوده‌اند نیز موضع خود را علیه دولت سوریه قرار داده و با اینکه سر سفره سوریه زندگی کرد بودند در اردوگاه‌های علیه بشار جنگیدند. ایران اسلامی اما یک تنه ایستاد و حمایت خود را از سوریه اعلام کرد. در سال 59 و 60 درست پس از انقلاب اسلامی ایران حزب‌الله لبنان شکل گرفت و اولین زیر ساخت‌ها توسط شهید سید عباس موسوی و با حمایت مستقیم ایران برای شکل گیری مقاومت انجام شد. خود سوری‌ها هم می‌دانند اگر ایران نبود بارها سقوط کرده بودند. حتی محبوبیت امروز بشار اسد نیز مدیون حمایت‌های جمهوری اسلامی از اوست.
 
زارعی استراتژیک ترین نقطه خاورمیانه را یمن دانست و اضافه کرد: پیش از این پایگاه شمالی آن در دست امریکایی‌ها و پایگاه جنوبی تحت سیطره روس‌ها بود اما جمهوری اسلامی توانست در آن یک نظام اسلامی به وجود آورد و با راه اندازی جبهه انصارالله از انقلاب یمن پاسداری کند. مدلی که جموری اسلامی در یمن پیش گرفت است مدل لبنان است و توجیه انصارالله را عدم شرکت مستقیم در مسایل حکومتی می‌داند. دلیل این امر هم دخالت مستقیم عربستان و امریکا و دیگر کشورهای سلطه گر در ساختار کنونی یمن است و این یعنی امروز برد نرم افزاری ایران قوی تر از برد سخت افزاری عمل می‌کند.
 
وی در ادامه افزود: چند روز پیش خبری مبنی بر آتش زدن یک خلبان اردنی منتشر شد که سرو صدای تمام رسانه‌ها را به دنبال داشت اما آیا همین اردنی‌ها نبودند که از جنایات داعش حمایت می‌کردند؟ آیا همین‌ها نبودند که شیعیان و اهل سنت را به طور دسته جمعی سوزاندند و یا 1700 نفر از دانشجویان را قلع و قمع کردند. این ها معیارهای دوگانه است. همین دیروز کنگره آمریکا بودجه 8 میلیارد دلاری برای سقوط دولت بشار اسد تصویب کرد و به اوباما داد. همه این ها دستانشان آلوده است، تئوری بوم رنگ که از آن من است این اصل را بیان می‌کند هر چه آنان برای ما کاشته‌اند به خودشان بر می‌گردد، تحریم‌ها را برای ما ایجاد کردند ولی خودشان گرفتار شدند. ما توانستیم با تحریم‌ها خودساخته شویم و در عرصه جنگ نرم قله‌های علم و دانش را فتح کنیم.
 
 زارعی در پایان گفت: مقام معظم رهبری پیش از این فرموده بودند: "اگر اراده و عزم جوانان امروز از جوانان دوران جنگ بیشتر نباشد کمتر نیست، آن موقع دشمن معلوم بود ولی امرور دشمن در لباس خودی است، این جوانان در عرصه‌های مختلف مثل هسته‌ای، بیوتکنولوژی، فناوری نانو و ... توانستند حماسه بیافرینند." لذا امنیتی که امروز از آن ماست مدیون امنیت دانش بنیانی است که بر مبنای هویت ایرانی اسلامی بنا نهاده شده است. متأسفانه در داخل عده‌ای می‌گویند به جز آبگوشت بزپاش و قرمه سبزی در سطح ملت‌ها حرفی برای گفتن نداریم اما ملت ما حرف خود را در22 بهمن زد اگر ملت ما ناراحت است، ناراحت تبعیض و رانت خواری‌ها است. ما امروز در اوج قدرت و عزت هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: زارعی ، جهاد ، اکبر ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار