کرمان؛

دستگيري اعضاي باند 9 نفره سرقت احشام در سيرجان

فرمانده انتظامي سيرجان از دستگيري اعضاي 9 نفره باند سرقت احشام و کشف 3 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ "هادي ثمره" گفت: ماموران پليس آگاهي شهر سيرجان در پي وقوع چند فقره سرقت احشام به شيوه مشابه، تحقيقات خود را براي شناسايي سارق يا سارقان آغاز و به سرنخ هايي دست يافتند.

وي با اشاره به پيگيري هاي شبانه روزي و تجسس هاي پليس، تصريح کرد: مظنون اصلي پرونده اين سرقت ها شناسايي و دستگير شد.

"ثمره " بيان داشت: در بازجويي هاي به عمل آمده، متهم در ابتدا منكر هر گونه سرقت شد اما با مشاهده مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشود و به 3 فقره سرقت احشام ، در روستاهاي حاشيه شهر سيرجان اعتراف كرد.

وي با اشاره به ادامه اقدامات اطلاعاتي ماموران انتظامي و شناسايي همدستان سارق دستگير شده، گفت: 8 مجرم ديگر كه در ارتکاب اين سرقت ها دست داشتند نيز در چند عمليات منسجم و هماهنگ، دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سيرجان خاطرنشان كرد: اعضاي اين باند با شناسايي دامداري‌هاي داراي يك نگهبان با ايجاد رعب و وحشت براي نگهبان،پس از وارد شدن به محل دامداري دست به سرقت احشام مي زدند و سپس احشام سرقتي را به يك روستاي ديگر انتقال و آنها را مي فروختند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه پرونده به همراه متهمان به مرجع قضايي ارسال و احشام مكشوفه با شناسائي مالباختگان به آنها تحويل شد، به دامداران هشدار داد در صورت مشاهده افراد مشكوك در اطراف دامداريشان با شماره تلفن 110 مراتب را به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: دستگیری ، سرقت ، احشام ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.