اتفاق های خوبی را در حوزه صنعت هوایی شاهد خواهیم بود

طبق دستور العمل اتحادیه اروپا ممنوعیت هایی مبنی بر نداشتن سیستم های پروازی برای ورود هواپیماها در خطوط هوایی صادر کرده است که برخی از هواپیماهای کشور ما نیز به دلیل نداشتن این سیستم مجوز ورود به مرزهای هوایی اروپا دریافت نکرده است.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، علیرضا جهانگیریان رییس سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با پورتال هواپیمایی معراج با اشاره به الزام اتحادیه اروپا مبنی بر داشتن استانداردهای لازم برای استفاده از مسیر های پروازی کشورهای اروپایی گفت: طبق دستور العمل اتحادیه اروپا ممنوعیت هایی مبنی بر نداشتن سیستم های پروازی برای ورود هواپیماها در خطوط هوایی صادر کرده است که برخی از هواپیماهای کشور ما نیز به دلیل نداشتن این سیستم مجوز ورود به مرزهای هوایی اروپا دریافت نکرده است.

وی گفت: تنها این محدودیت در برخی از کشورهای اروپایی لحاظ شده که الزام می کند هواپیماها برخی سیستم ها را داشته باشند که هواپیماهای ما نیز برخی از این سیستم ها را ندارند که از قبل هم این موضوع عنوان و تردد صورت نگرفته است ضمن آنکه در آسیا ما هیچ مشکلی نداریم و تمامی هواپیماهای ما به تمامی کشورها رفت و آمد دارند.

جهانگیریان در ادامه خاطر نشان کرد: یکی دیگر از محدودیت هایی که ما با آن روبرو هستیم محدودیت مسافر است که کم بودن مسافرین در برخی خطوط باعث کم بودن تردد در این خطوط هوایی است.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه در پاسخ به ورود هواپیماهای جدید عنوان کرد: در راستای کاهش عمر ناوگان صنعت هوایی برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا بتوانیم از هواپیماهای جدید در خطوط پروازی استفاده کنیم ضمن اینکه این مسیر رییس سازمان هواپیمایی کشوری زمان بر است و درآینده ای اتفاق های خوبی را در این حوزه شاهد خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار