جرایم حکومتی رژیم پهلوی/ بخش هشتم

برگزاری جلسات سرکردگان ساواک در خانه مامور سازمان سیا(!)/ ساواک صهیونیستی-آمریکایی خیانت را در حق حقوق بشر ایران تمام کرد

سازمان سرکوبی که محمدرضا پهلوی بعد ار کودتا 28 مرداد تاسیس کرد تا نیازش برای در اختیار داشتن مجموعه‌ای از اوباش‌ آدمکش با کمک عوامل مستقیم آمریکایی صهیونیستی تامین شده بود.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران،سازمان سرکوبی که محمدرضا پهلوی بعد ار کودتا 28 مرداد تاسیس کرد تا نیازش برای در اختیار داشتن مجموعه‌ای از اوباش‌ آدمکش با کمک عوامل مستقیم آمریکایی صهیونیستی تامین شده بود.



تبریزی پژوهشگر ارشد تاریخ معاصر در این باره می‌گوید: سازمان امنیت کشور برای پیش برد برنامه‌های آمریکا تحرکات خود را صورت می‌داد و یاسوویچ، مامور سازمان سیا که پس از کودتا وارد ایران شد میبینیم که خانه‌اش عموما محل برگزاری جلسات برای مسئولین ساواک بود.

یبصسرصر

بدترین وسخت ترین شکنجه‌ها و رفتارهای ضد انسانی توسط ساواک انجام شد تا یک جنایت تمام عیار و رسوایی بزرگ حقوق بشری برای متحد استراتژیک آمریکایی‌ها در منطقه اتفاق افتاده باشد.

یبصسرصر

دکتر بهرام بهرامی در این باره می‌گوید: پهلوی حتی قواعدی که مربوط به قواعد اولیه حقوق بشری است را رعایت نمی‌کرد و کسی هم با آنها کاری نداشت و جنایت‌های جنگی که آنها صورت دادند را اگر کشور دیگری نتنها در منطقه بلکه در قسمت دیگیری از دنیا بخواهد چنین جنایاتی را انجام دهد خواهید دید  که چه برخوردی با آن خواهند کرد.

یبصسرصر

جنایت‌های سازمان یافته ساواک شرح بسیاری دارد پرداختن به آن برای مخاطب عام قابل بیان نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: پهلوی ، ایران ، جنایت ، خیانت ، شاه ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار