دانلود فیلتر شکن‌ها راهی برای نفوذ هکر‌ها/ کمین در بازی‌های آنلاین

هکرها به شکل های مختلفی ظاهرمی‌شوند و سپس با دسترسی به اطلاعات شخصی شما اقدام به اخاذی و یا خالی کردن حسابتان می‌کنند.

دانلود فیلتر شکن‌ها راهی برای نفوذ هکر‌ها/ کمین در بازی‌های آنلاین
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، امروزه یکی از موضوعات نو ظهور در عرصه ارتباطات جهانی و فضای مجازی ،سرقت اینترنتی است که متاسفانه روز به روز بر مرتکبین آن افزوده می‌شود.

سرقت های الکترونیکی به عنوان پدیده خطرناک در عصر الکترونیک و ارتباطات هست که نسبت به سرقت های کلاسیک از ویژگیهای متمایزی برخوردار است ، برخی افراد از اطلاعات زیادشان راجب اینترنت استفاده نادرست میکنند و بسیاری از حساب ها را منبع درآمد قرار می دهند که این افراد هکر نام دارند که با تمرین و یادگیری روش‌های مختلف کد نویسی، برنامه نویسی و کنترل شبکه سعی می‌کند تا به صورت غیر مجاز به اطلاعات دیگر افراد دسترسی پیدا کرده که از آن‌ها سوءاستفاده کرده و با اطلاعاتی شامل نام کاربری و رمز عبور و شماره کارت اعتباری و تاریخ انقضای کارت‌ها حساب های بانکی مختلفی راخالی میکنند.

هکرها به شکل‌های مختلفی ظاهر می‌شود،بعضی باساخت گروه های بازی و باعنوان کابر انلاین وارد سیستم کاربران شده وگاهی نیز باتبلیغات دانلود فیلترشکن های قوی ورایگان که موجب جلب نظرکاربران شده و بدون اگاهی ازدام سودجویان این فیلترشکن را دانلود میکنندو دراین مدت زمان تمام اطلاعات سیستم های کاربران را هک می کنندوازاین هکرها باتماس با کاربران وتهدید پخش اطلاعات انان اخاذی می کنند.

همچنین رئیس پلیس سایبری کشور جرایم سایبری را در حوزه های،اقتصادی،اجتماعی واخلاقی عنوان کرد و گفت: 41درصدکاربران ایرانی به عنوان الویت اول خود از اینترنت برای جست وجوی اطلاعات مورد علاقه خود و اخبار، 19 درصد خدمات بانکداری الکترونیک، 16 درصد دانلود، 14 درصد شبکه های اجتماعی و 10درصد به عنوان فروشگاه اینترنتی استفاده میکنند و همین امر موجب سوءاستفاده های اینترنتی شده است.

جالب است بدانید سن هکرها بسیار کاهش داشته است به طوریکه چندی پیش یک نوجوان 12سال برای انتقام از معلم خود وبلاگ و ایمیل وی را هک کرد. در گزارش پلیس آمده است، مدتی پیش مردی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی و با طرح شکایتی عنوان کرد: معلم مدرسه ای در مشهد هستم. یک هفته است که پست الکترونیک و وبلاگم هک شده و فردی با نفوذ به آن، اطلاعاتم را از بین برده و مطالب و تصاویر غیراخلاقی را در آن منتشر کرده است حتی اطلاعات آزمون هایی که قرار بود در اختیار شاگردانم قرار دهم، همراه اطلاعات شخصی و کاری ام نیز از پست الکترونیکی ام سرقت شده است. نمی دانم چه کسی و با چه انگیزه ای دست به این کار زده است،این حادثه موجب به خطر افتادن موقعیت شغلیم شده است.

با تشکیل پرونده و به دستور قضایی، تحقیقات پلیس فتا برای یافتن متهم اینترنتی آغاز شد. سرانجام ماموران مدتی بعد اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می داد متهم از یک رایانه خانگی دست به این کار زده است و ماموران پس از هماهنگی قضایی به خانه مورد نظر رفتند و مرد صاحب خانه را برای تحقیقات به پلیس فتا منتقل کردند. شاکی پس از روبه رو شدن با فرد دستگیر شده، او را شناسایی کرد و گفت: من و این فرد در دوران دانشجویی با هم دوست بودیم و نمی دانم چرا دست به این کار زده است.

مرد جوان که اظهار بی اطلاعی از موضوع کرد، گفت: من و شاکی هیچ مشکلی با هم نداریم. او حتی در مدرسه معلم پسرم است. در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، پسر این مرد هم از رایانه وی استفاده می کرده و تبحر بالایی در این حوزه دارد.

ماموران فتا احتمال دادند ممکن است این کودک چنین کاری را انجام داده باشد بنابراین پسر دوازده ساله را به پلیس فتا فراخوانده و او اظهارات متناقضی را بیان کرد، اما زمانی که در مواجهه حضـوری با معلم خود ـ شاکی ـ قرار گرفت به ناچار اعتراف کرد.

پسر دانش آموز باشرمندگی وتقاضای بخشش ازمعلم خود بیان کرد: معلمم همیشه طوری رفتار می کرد که گویی به رایانه تسلط کامل دارد. او نمی خواست قبول کند من با سن کمی که دارم در رایانه و اینترنت، تبحر دارم، همین موضوع باعث شد درباره معلم مدرسه با پدرم حرف بزنم. پس از آن که نام معلم را از من شنید، متوجه شد او همان همکلاسی دوره دانشجویی اش بوده که همیشه برای پدرم فخر می فروخته است. با شنیدن این حرف ها تصمیم گرفتم با مرد معلم شوخی کنم. بنابراین پست الکترونیک و وبلاگ او را هک کردم. گمان نمی بردم کاری که انجام داده ام جرم باشد.

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره عنوان کرد:متاسفانه در این پرونده شاهد این هستیم که خانواده همان طور که استفاده از رایانه و اینترنت را به فرزندانشان آموزش داده بود، درباره خطرات و جرایمی که ممکن است به واسطه آن ناخواسته در فضای مجازی و اینترنت مرتکب آن شود، آموزش های لازم را نداده بود بنابراین از خانواده ها می خواهیم هنگام آموزش رایانه به فرزندانشان نکات قضایی و انتظامی را به آنها آموزش دهند تا مرتکب چنین جرایمی نشوند.

این مجرمان حتی به حریم خصوصی خانواده ها به وسیله دوربین های وبکم می توانند، هجوم اورند. به گزارش پلیس ،هکرها به‌راحتی می‌توانند با استفاده از وبکم به داخل خانه‌های مردم نفوذ کنند و به جاسوسی بپردازند و به این ترتیب به همه زوایای اتاق‌ها سرک بکشند و از اسرار زندگی خانواده‌ها باخبر شوند.

هکرها با ورود به خانه‌ها می‌توانند از حریم خصوصی افراد عکس و فیلم بگیرند و در دنیای اینترنت منتشر کنند، بدون اینکه صاحب خانه ‌اطلاعی از این دزدی بی‌شرمانه داشته باشد. هر هکر براحتی می‌تواند از زندگی روزمره مردم که دارای وبکم در خانه‌ها هستند به صورت آنلاین عکس و فیلم تهیه کند.

آمارها حاکی است هکرها از طریق 57 هزار وب‌کم در 154 کشور توانسته‌اند دزدانه از خانه‌ها فیلم و عکس بگیرند.این جاسوسی‌های بی‌شرمانه نشان می‌دهد دوربین‌های امنیتی داخل منازل و وب‌کم‌ها امنیت چندانی ندارند و هر هکر به راحتی می‌تواند کد امنیتی پیش ف آمارها حاکی است هکرها از طریق 57 هزار وب‌کم در 154 کشور توانسته‌اند دزدانه از خانه‌ها فیلم و عکس بگیرند.این جاسوسی‌های بی‌شرمانه نشان می‌دهد دوربین‌های امنیتی داخل منازل و وب‌کم‌ها امنیت چندانی ندارند و هر هکر به راحتی می‌تواند کد امنیتی پیش فرض را بشکند.

هر هکر براحتی می‌تواند به اطلاعات خصوصی، اطلاعات مالی و شخصی هر فرد و خانواده از طریق این ابزارها دسترسی داشته باشد.این اخبار نشان می‌دهد رمز عبور از این سیستم‌ها باید بسیار دقیق تهیه شود تا هر هکر نتواند براحتی وارد آن شود و چنین اتفاقاتی روی دهد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی
havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
کجاست برنامه فلیتر شکن
آخرین اخبار