طی بیانه‌ای مطرح شد؛

استکبارجهانی می‌داند، امروز ایران الگویی بی بدیل برای استکبارستیزی تبدیل شده است

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز، بعنوان عضوی از جامعه طلایه داران، نقش آفرینی در عرصه های علمی، سیاسی و حفظ ارزش های اسلامی، ضمن حضور چشمگیر و همه جانبه در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن ماه ۹۳، از قاطبه ملت شریف ایران اسلامی نیز برای حضور پرنشاط و حداکثری در این راهپیمایی دعوت به عمل میاورند.

به گزارش خبرنگار احزاب وتشکلهای باشگاه خبرنگاران، اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز ، بعنوان عضوی از جامعه طلایه داران، نقش آفرینی در عرصه های علمی ، سیاسی ، و حفظ ارزش های اسلامی بیانیه‌ای را به مناسبت 22بهمن صادر کردند که به شرح زیر است:

بسمه تعالی اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز ، بعنوان عضوی از جامعه طلایه داران، نقش آفرینی در عرصه های علمی ، سیاسی ، و حفظ ارزش های اسلامی
 
وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ
 
"حضور آگاهانه ملت یکی از زیباترین جلوه های قدرت لایزال الهی است و موجب شده که انقلاب همچنان زنده و توفنده باقی بماند و تا این حضور پرشکوه ادامه دارد دشمن نخواهد توانست سیطره دوباره خود را بر کشور عزیز ایران برقرار کند.
 
(مقام معظم رهبری)
 
پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ به دنیا شکل تازه ای بخشید و حرکت نوینی را در جهان پدیدار کرد که اتحاد مسلمانان مهمترین ثمره آن بود. تاثیر انقلاب اسلامی ایران در تحولاتی که امروز در خاورمیانه رخ میدهد، غیرقابل انکار است. وقوع انقلاب اسلامی را میتوان نقطه عطفی در حرکت جنبش های اسلامی معاصر محسوب کرد، چراکه انقلاب اسلامی با تکیه بر اصول و ارزش های اسلامی، با رهبری امام خمینی (ره) توانست به شکل نهضت اسلامی و انقلاب در میان سایر ملل اسلامی مطرح شده و به این شکل الگویی الهام بخش برای مسلمانان در سطح جهان باشد.
 
استکبار جهانی به خوبی می داند که امروز ایران اسلامی به الگویی بی بدیل برای استکبار ستیزی و نماد مردم سالاری دینی در جهان تبدیل شده است ، آنان به خوبی می دانند که بیداری اسلامی در جهان اسلام با تاسی از ملتی شکل گرفته که ۳۶ سال پیش توانست هیمنه پوشالی آمریکا ، اسراییل و انگلیس را در هم بشکند و با شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی و با برگزاری پرشور ده ها انتخابات عزت و سربلندی را نصیب خود سازد.
 
امروز دشمنان این نظام مستاصل تر از همیشه در باتلاقی قرار گرفته اند که با هر تصمیمی علیه این انقلاب در آن بیشتر غرق میشوند. موج اسلام ستیزی در غرب که با انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز به ساحت پیامبر اسلام (ص) تکمیل شده ، همگی گواه آن است که وجه اسلامی انقلاب این مرز و بوم بیش از هرچیز دیگری بنیان های تفکر غرب و شرق را به چالش کشیده است.
 
از این رو ملت رشید و فهیم ایران اسلامی با حضور پرشور و غرورآفرین خود در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی ، ضمن خنثی سازی توطئه های دشمنان ، وفاداری خود را به اسلام ، آرمان های امام راحل (ره) ، مقام معظم رهبری (مده ظله العالی) و شهدا به نمایش گذاشته است. این حضور پرشور در حماسه ۲۲ بهمن امسال نیز چشم جهانیان را خیره ساخته و بر دوطئه های دشمنان خط بطلان خواهد کشید.
 
اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز ، بعنوان عضوی از جامعه طلایه داران، نقش آفرینی در عرصه های علمی ، سیاسی ، و حفظ ارزش های اسلامی ، ضمن حضور چشمگیر و همه جانبه در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن ماه ۹۳ ، از قاطبه ملت شریف ایران اسلامی نیز برای حضور پرنشاط و حداکثری در این راهپیمایی دعوت به عمل میاورند.
 
ریاست دانشگاه صنعتی شیراز
 
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شیراز
 
بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شیراز
 
بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی شیراز
 
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار