معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک خبر داد؛

اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی با 11 پایه پرچم بلند در منطقه یک

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک گفت: پرچم جمهوری اسلامی با 11 پایه پرچم بلند در منطقه یک به مناسبت دهه فجر به اهتزاز در می‌آید.

مجید نور بخش معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی با 11 پایه پرچم در منطقه یک اظهار کرد: 220 تخته پرچم کوتاه سطح منطقه یک تعویض شد.

وی در ادامه گفت: این اقدام به منظور ایجاد جلوه‌های بصری شبانه و زیباسازی المان‌های شهری در ایام الله دهه فجر با همکاری نواحی 10 گانه و سازمان زیباسازی شهر تهران و منطقه یک انجام شد و طی‌ آن المان‌های حجمی و نوری مناسبتی در سطح منطقه نصب شد.

نور بخش تصریح کرد: 5 المان نوری در زیر پل پارک وی، میدان تجریش، ورودی ساختمان منطقه یک و جنب ساختمان ناحیه 10 شهرداری این منطقه و 2 مورد المان حجمی نیز در زیر پل پارک وی و میدان تجریش نصب شده است.

وی افزود: چاپ کتیبه‌های بنری با طرح پرچم‌ طرح دیگری است که به متراژ 2 هزار و 385 متر طول در بلوار‌ها، خیابان‌ها و معابر و ساختمان‌ها نصب شده است.

نوربخش عنوان کرد: آذین بندی میادین، معابر، ساختمان منطقه، نواحی ده‌گانه، مساجد، مدارس اقدام دیگری است که انجام شده و همچنین 46 هزار و 840 متر طول ریسه پارچه‌ای و رنگی، 16 هزار و 500 متر طول ریسه شلنگی و 500 متر کتیبه پارچه‌ای درسطح منطقه نصب شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: پرچم ، جمهوری ، اسلامی ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار