دادستان کل کشور در جمع زائران حرم رضوی ؛

این نهضت دینی - مردمی که خداوند پشتیبان آن است، هرگز متوقف نمی شود

دادستان کل کشورگفت: امروزه حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران بر همه جهان به اثبات رسیده و گرایش روز افزون جوانان غربی به اسلام دلیلی بر این مدعاست.

به گزارش خبرنگگار باشگاه خبرنگاران مشهد،حجت الاسلام و المسلمین رئیسی دیشب در ویژه برنامه گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی افزود: پیام اخیر رهبر معظم انقلاب نیز در واکنش به هتک حرمت پیامبر اسلام (ص) خطاب به جوانان غربی بود تا درباره اسلام تحقیق کنند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی برآمده از دین اسلام، نشانگر حق و حقیقت، یک انقلاب دینی بر محور استقلال و آزادی و تاکنون مورد عنایت خداوند بوده و از گزند دشمنان در امان مانده است که نمونه این عنایت را در شکست دشمن در جنگ، ترور، فتنه و توطئه های مختلف علیه ایران میتوان دید.

دادستان کل کشور گفت : این نهضت دینی - مردمی که خداوند پشتیبان آن است ، هرگز متوقف نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: امروز جاهلیت گذشته به شکل جاهلیت مدرن درآمده و باوجود پیشرفت دانش و فناوری اطلاعات و ارتباطات، دشمنان همچنان در جهالت غوطه می خورند اما این جاهلان مدرن در نهایت شکست خواهند خورد.

او ادامه داد: پس از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران استوار و مقتدر در مقابل آمریکا و حامیانش ایستاده و با اتکا به توانمندیهای خود در بیشتر حوزه ها پیشرفت قابل توجهی داشته است و این پیشرفت در همه بخشها تا ظهور حضرت امام عصر (عج) ادامه خواهد داشت.

/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.