خوبهاي بد قول/

تاخير هاي پیاپي خودرو" جی 5 "مشتريان را تقويم به دست كرد

چند سالي مي شود كه چشم بادامي ها وارد بازار خودرو ايران شده اند، وارداتي كه در اوايل از نظر ميزان توليد فقط خودروسازان داخلي را قلقلك مي داد، اما امروز گسترش واردات و منتاژ چيني ها در كشور، كمي بازار داخل را تحت الشعاع قرار داده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛صرف نظر از ميزان ناچيز توليد در برابر خودروهاي داخلي، حداقل ورود اين خودروها تنوع بازار و قدرت انتخاب را بالا برده است اما از نظر كيفيت و خدمات پس از فروش همچنان پاي وارداتي ها مي لنگد.

اين نقص ها زماني بيشتر به چشم مي آيد كه خودروي خوش اقبال اين روزهاي بازار خودرو، با بد قولي در تحويل مشتريانش را آزرده مي كند.

يكي از چيني هاي نسبتا خوب اين روزهاي بازار "خودرو جي ٥ "كرمان موتور است كه در مدت كم عرضه، زياد به دل مشتريانش نشسته است.

تاخير هاي پیاپي خودرو

تبليغات دهان به دهان اين خودرو باعث شد تا تقاضا براي خريد اين چيني كه به نسبت همكلاسي هاي ديگرش ديرتر مي شكند بالا برود.

افزايش تقاضا و ثبت نام هاي پياپي كه ظاهرا آنقدر مديران شركت را ذوق زده كرد كه كمتر به آمار توليد و موجودي هاي خود توجه كردند كه امروز تاخير هاي پیاپي مشتريان را تقويم به دست كرده است.

لازم به ذكر است بر اساس تماس هاي بعضي از مشتريان اين محصول با ما، تعدادي از جي ٥ هاي تحويل دي و بهمن هنوز تحويل داده نشده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: خودرو ، بازار ، چینی ، تقاضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار