سردار کوثری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آزادگان جهان کمک‌های مستشاری ما را دریافت می‌کنند/ صهیونیست‌ها در جنگ 33 روزه خیلی دنبال یک ایرانی گشتند

رئیس کمیته دفاعی- امنیتی مجلس گفت: ما با اقدامات مستشاری و انتقال تجارب دفاع مقدس باعث شدیم تا آزادگان جهان این کمک‌ها را دریافت کرده و توطئه مستکبرین را خنثی کنند.

سردار "محمد اسماعیل کوثری" رئیس کمیته دفاعی- امنیتی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره ادعای صهیونیست‌ها و جنگ‌های روانی که ضد جمهوری اسلامی ایران به راه می‌اندازند، اظهار داشت: ما با اقدامات مستشاری و انتقال تجارب دفاع مقدس باعث شدیم تا آزادگان جهان آن را دریافت کرده و توطئه مستکبرین را به این وسیله خنثی کنند.
 
ارتباط ترس صهیونیست‌ها و لفاظی

وی ادامه داد: ترس و وحشتی که درون محافل نظامی و سیاسی صهیونیست‌ها ایجاد شده باعث مطرح کردن چنین سخنانی بوده، آن‌ها در جنگ 33 روزه خیلی دنبال یک ایرانی گشتند تا مطرح کنند ایران در لبنان حضور دارد، اما پیدا نکردند.

انتقال تجربیات مستشاری

رئیس کمیته دفاعی- امنیتی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران در خنثی‌سازی توطئه مستکبرین خاطر نشان کرد: تجربه دفاع مقدس، عامل مهمی در این موضوع بوده است.  

گفتنی است، هر گاه صهیونیست‌ها با سرخوردگی استراتژیک مواجه می‌شوند، اتهامات و تهدیداتی را ضد نظام تکامل یافته جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌کنند که نمونه آن، لفاظی "بنی گانتس" فرمانده کل ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر آمادگی اقدام نظامی و ادعاهای واهی روزنامه‌های صهیونیستی برای کلید زدن سناریوهای "ایران هراسی" بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار