حمیدی در مراسم امضای تفاهم نامه با پژوهشگاه تربیت بدنی عنوان کرد:

تهیه ژورنال علمی آموزشی ورزش دانش آموزی و انعکاس مقالات تربیت بدنی

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: امیدواریم ژورنال علمی وآموزشی ورزش دانش آموزی تهیه شود تا مقالات مربوط به درس تربیت بدنی در آن درج شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری که امروز ( شنبه ) در ساختمان علاقه مندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به نقش تربیت بدنی و سلامت در آموزش و پرورش اظهار کرد: بخش تربیت بدنی و سلامت در آموزش و پرورش با وجود بیش از 33 هزار دبیر تربیت بدنی و 13 میلیون دانش آموز  گسترده ترین بخش های ورزشی کشور را شامل می شود.

وی افزود:امروز 7 سیاست را در حوزه تربیت بدنی و سلامت وزارتخانه دنبال می کنیم که علمی و تخصصی بودن فعالیت ها،  اخلاق‌محور کردن فعالیت‌های ورزشی، فراگیری، مشارکت‌محوری و کیفیت‌محوری و مدرسه محوری بودن فعالیت ها ازجمله آنها است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت:  نگاه مدرسه محور و دانش‌آموز محور می‌تواند در اجرای موفقیت‌آمیز برنامه‌ها به ما کمک کند که بر این اساس در حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت فعالیت‌های ما به شکل درون مدرسه‌ای طراحی می‌شود. 

حمیدی ادامه داد:امیدواریم ژورنال علمی وآموزشی ورزش دانش آموزی تهیه شود تا مقالات مربوط به درس تربیت بدنی در آن درج شود.

در ادامه این مراسم رضا قره خانلو رییس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزش کشور گفت:نگاه ما به مقوله تربیت بدنی در آموزش و پرورش تخصصی ، علمی و اعتقادی است .

وی افزود: امیدواریم تمام بخش های تفاهم نامه به فراخور شرایط مدیریتی عملیاتی شود .

رییس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزش کشور همچنین تصریح کرد: یکی از این اولویت‌های  هشت‌گانه‌ی پژوهشگاه تربیت‌بدنی توجه به ورزش دانش‌آموزی است که تلاش می کنیم با تهیه ژورنال علمی - آموزشی ورزش دانش‌آموزی مقالات مربوط به درس تربیت‌بدنی مد نظر قرار گیرد تا  بر اساس مطالعات علمی اقدام به اجرای طرح‌های مختلف کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ژورنال ، علمی ، تربیت بدنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار