تفکرات غلط و عدم فرهنگ سازی مناسب سبب فرار یک مادر ارمنستانی از بیمارستان به خاطر به دنیا آوردن پسری مبتلا به سندورم داون شده است.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ یک خانواده پس از بدنیا آمدن نوزاد خود از ابتلای او به بیماری سندروم داون شوکه شده‌اند. 


 
گفتنی است، مادر جوان این نوزاد پسر پس از بدنیا آمدن نوزاد خود بسیار ناراحت و شوکه شده و حاضر به نگهداری از نوزاد خود نیست و تقاضای طلاق داده است. 


 
بررسی‌ها نشان می دهند، این مادر اهل ارمنستان و خانواده او دچار احساس شرمندگی و ناراحتی شدید هستند و حاضر به نگهداری از این نوزاد نیستند. 



 
پدر این نوزاد نیوزیلندی است و در حال حاضر تقاضای کمک از نهادهای خیریه جهانی برای کمک به او برای تامین مخارج درمانی و هزینه نگهداری کودک کرده است. 

این پدر فرزند خود را بسیار دوست دارد و معتقد است دلایل فرهنگی در کشور ارمنستان باعث نگرش نادرست به بیماری سندورم داون می‌شود.او در نظر دارد فرزند خود را به کشور نیوزیلند ببرد.  
این پدر حتی در نظر دارد یک پرورشگاه برای نگهداری کودکان استثنایی و معلول در کشور ارمنستان راه‌اندازی کند، زیرا در حال حاضر در کشور ارمنستان تنها یک پرورشگاه وجود دارد که مخصوص نگهداری از کودکان دچار معلولیت نیست.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار