مدیرکل فرودگاه مهرآباد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد

جزئیات قطعی برق فرودگاه مهرآباد/ آیا اختلالی در پروازها پیش آمد؟

مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: عصر روز بیست و دوم اطلاع دادند که تجهیزات الکترونیک فرودگاه دچار قطعی برق شده و ما طی بازدیدی که به عمل آوردیم متوجه شدیم دو UPS که برق تجهیزات راداری و فرودگاهی را تامین می کردند دچار مشکل شده بودند.

علت قطعی برق مهرآباد اختلال در تجهیزات راداری بود/ تشکیل ستاد سفرهای نوروزی در فرودگاهعلی رستمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص قطعی برق این فرودگاه در روز 22 بهمن ماه اظهار داشت: عصر روز بیست و دوم اطلاع دادند که تجهیزات الکترونیک فرودگاه دچار قطعی برق شده و ما طی بازدیدی که به عمل آوردیم متوجه شدیم دو UPS که برق تجهیزات راداری و فرودگاهی را تامین می کردند دچار مشکل شده بودند.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد افزود: با توجه به رسوم فرودگاه ها، زمانی که قطعی برقی اتفاق افتد و یا تجهیزات با مشکل مواجه شوند تجهیزات دیگری تحت عنوان پیشتیبانی مشکل پیش آمده را رفع می کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه "ایمنی" جز اولویت کاری فرودگاه ها است بخشی از ترافیک پایین آورده شد تا تجهیزات به صورت نرمال نجام وظیفه کنند.

رستمی تاکید کرد: پس از دو ساعت مشکل قطعی حل و وضعیت ترافیک نیز به حالت عادی بازگشت.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد در خصوص برنامه‌های فرودگاه برای پیک سفرهای عید، اظهار داشت: از 45 روز مانده به ایام عید، ستادی تحت عنوان ستاد استقبال از سفرهای نوروزی در فرودگاه ها تشکیل می‌شود که امسال نیز این ستاد برقرار خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیک سفرهای نوروزی هر سال 10 تا 15 درصد افزایش می یابد، گفت: اقدامات فیزیکی همچون احداث تابلوهای راهنما، اجرای طرح های کنترل ترافیک در داخل فرودگاه ها و زیباسازی را در دستور کار قرار داده ایم و مهم تر از همه سعی می کنیم تمامی ظرفیت بخش های فرودگاهی در این ایام سال به کار گرفته شودتا مسافرین با آرامش خاطر به سفر بپردازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار