کشاورزیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌ در ایام نوروز/ افزایشی در ناوگان حمل‌ونقل عمومی نداریم

رئیس سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای از افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌ها در ایام نوروز و زیاد نشدن میزان حمل و نقل عمومی خبر داد.

افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌ در ایام نوروز/ افزایشی در ناوگان حمل‌ونقل عمومی نداریمداود کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه معمولا در ایام نوروز بخشی از رفت و آمدها یک طرفه است، اظهار داشت: بسیاری از اتوبوس‌ها در ایام نوروز از یک مقصد خالی باز می‌گردند بنابراین برای جبران خسارت‌ اتوبوس‌ها، افزایش قیمتی در این ایام ایجاد می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه آمار و ارقام نشان می‌دهد که هر سال استفاده از ناوگان حمل ‌و نقل عمومی کاهش می‌یابد، گفت: بسیاری از مسافران در ایام نوروز با خریداری اتومبیل سعی می‌کنند با وسایل شخصی خود مسافرت نمایند، بنابراین نیازی به افزایش ناوگان حمل‌ونقل عمومی در این ایام نیست.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: ما هر ساله شاهد کاهش فروش بلیت اتوبوس در ایام نوروز به تمامی شهرهای کشور هستیم.

کشاورزیان در ادامه توضیح داد: تلاش می‌کنیم به جای افزایش کمیت وسایل حمل‌ونقل عمومی و اتوبوس‌ها میزان کیفیت و ارائه خدمات به مسافران را افزایش دهیم.

وی در ادامه افزود: هنوز تصمیم قطعی برای میزان افزایش قیمت‌ها در نظر گرفته نشده و در آینده‌ای نزدیک میزان دقیق افزایش قیمت بلیت‌ها به تمامی شهرهای کشور اعلام می‌شود.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان پایانه‌ها و حمل‌ونقل مسافری خبر از افزایش 10 تا 20 درصدی قیمت بلیت اتوبوس در ایام نوروز داده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نوروز ، بلیت ، اتوبوس ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۵۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
چرا مردم استقبال کمی ازمسافرت با اتوبوس دارند.
1- عدم اطمینان ازرانندگی راننده های اتوبوس .
2-راحت نبودن مسافرت بااتوبوس در مقایسه با هواپیما وقطار.
3-نبود امکانات رفاهی کافی درطول سفر.
آخرین اخبار