سردار دهقان در اردوگاه شهید باهنر:

هر چه که داریم در سایه تفکر بسیجی است/ زیردریایی، موشک و ماهواره را با کمترین هزینه ساختیم

وزیر دفاع گفت: هر چه که داریم در سایه تفکر بسیجی بوده و هر آنچه که می‌خواهیم در گرو تفکر بسیجی است و به میزانی که گسترش و نفوذ نظام افزایش می‌یابد به همین میزان خشم دشمنان برانگیخته شده است.

هر چه که داریم در سایه تفکر بسیجی است/ زیردریایی، موشک و ماهواره را با کمترین هزینه ساختیم
به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار حسین دهقان وزیر دفاع در هشتمین همایش مسئولین استانی ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، اظهار داشت: هر چه که داریم در سایه تفکر بسیجی بوده و هر آنچه که می‌خواهیم در گرو تفکر بسیجی است و به میزانی که گسترش و نفوذ نظام افزایش می‌یابد به همین میزان خشم دشمنان برانگیخته شده است.
 
وی ادامه داد: بسیج همواره در راستای رشد و تعالی خود گام‌های بلندی برمی‌دارد و سازمان بسیج که همه اقشار را تحت پوشش قرار می‌دهد. در این باره با همکاری با آموزش و پرورش با تربیت و ایجاد مهارت در دل دانش اموزان می‌تواند نقش‌آفرین باشد.
 
وزیردفاع با اشاره به افتخارات فضای دانش آموزی و مجموعه آموزش و پرورش از ابتدای انقلاب تاکنون گفت: در دوران دفاع مقدس 36 هزار دانش آموز تقدیم شده که 13 آبان ماه نمودی از نقش‌آفرینی‌های دانش آموزان بوده که مشارکت اجتماعی و حضور تعیین کننده در انقلاب افتخار بزرگی برای دانش آموزان است.
 
سردار دهقان تصریح کرد: پیوند بین دانش‌آموزان و سازمان بسیج دانش آموزی و وزارت آموزش و پرورش باعث تضمین هر چه بیشتر آتیه امنیت ملی است و بدانیم که نهال‌هایی که می‌کاریم باعث می‌شود تا آینده نظام بر ستون دانش‌آموزان باشد و مسئولین اهتمام به این موضوع دارند و باید در این زمینه همکاری‌های لازم انجام شود.
 
وی در ادامه تأکید کرد: اهتمام و توسعه تفکر بسیجی نقشی تعیین کننده و اثرگذار دارد و ما هم در وزارت دفاع با ساخت زیردریایی، موشک و ماهواره علی‌رغم تمام محدودیت‌ها کارهای بزرگی را با کمترین هزینه و حرکتی جهادی و با روحیه بسیجی انجام دادیم که همین نگاه باعث رشد پیش از پیش آهنگ حرکت ما شده است.
 
وزیر دفاع گفت: پیشرفت روز افزون انقلاب اسلامی و رشد امواج خروشان تفکر بسیجی به عنوان یک موج زنده باعث شده که خشم و غضب مستکبرین را هر روز بیشتر می‌کند و امیدواریم این خشم و غضب باعث مرگ استکبار شود.  
 
سردار دهقان با بیان این که بسیج یک تفکر و یک مکتب بوده که معنای عمیقی دارد، تأکید کرد: بسیج همه طبقات را شامل می‌شود و رسالت انسانی بزرگ و نمودی از حل مشکلات است.
 
وی با اشاره به این که رسالت‌های بزرگ تاریخی و اعتقادی منجر به تلاش و مجاهدت در تفکر بسیجی می‌شود، تأکید کرد: هر جا که نیازی و کمبودی حس شود، همان‌جا محل حضور بسیجی برای حل این نقیصه است که شاداب و پرنشاط در مسیر حرکت می‌کند و بسیج انگیزه الهی داشتن خدمت انسانی، زمان‌شناسی و موقعیت شناسی است.
 
وزیر دفاع در پایان خاطر نشان کرد: افتخاری است که بسیجی در کسوت خدمت به عموم حرکت می‌کند و شاهدیم که همه ملت‌ها و کشورهای اسلامی با همان روحیه انقلابی و فرهنگی و با بصیرت و آگاهی راه خود را دنبال می‌کنند و این باعث می‌شود دشمنی نظام سلطه نسبت به جمهوری اسلامی برانگیخته شود.
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار