ضرغامی در اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسی کشور:

دانشجویان از طریق ظرفیت‌های فضای مجازی نقش خود را در آگاهی‌بخشی ایفا کنند

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: دانشجویان قشر فرهیخته و نخبه جامعه هستند و به دلیل آرمان‌خواهی و تعهد ملی باید از طریق ظرفیت‌های بی‌بدیل فضای مجازی نقش تاریخی خود را در آگاهی بخشی ایفا کنند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صداوسیما در اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسی کشور، گفت: دل‌نوشته‌های غیررسمی، صمیمی و صادقانه وبلاگ‌نویسان ایرانی ظرفیت ارزشمندی است که باید در مسیر سازندگی و مصالح ملی حمایت، هدایت و بهره‌برداری شود.

عضو شورای عالی فضای مجازی با تشکر از دانشجویان وبلاگ‌نویس، اظهار داشت: دانشجویان قشر فرهیخته و نخبه جامعه هستند و به دلیل آرمان‌خواهی و تعهد ملی باید از طریق ظرفیت‌های بی‌بدیل فضای مجازی نقش تاریخی خود را در آگاهی‌بخشی ایفا کنند.

وی افزود: وبلاگ‌نویسی اولین قدم در افزایش سواد دیجیتال است. هر مسلمان و هر ایرانی باید از طریق وبلاگ شخصی در دنیای پیچیده مجازی تأثیرگذار باشد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تقدیر از برگزارکنندگان کنگره شهدای دانشجو، گفت: نهادهای جمهوری اسلامی باید با راه‌اندازی پورتال‌های پرظرفیت، میزبانی جوانان را بر عهده گرفته و تمرکز و تجمیع علایق و استعدادهای آنان در تقویت عقل جمعی و افزایش مشارکت آحاد مردم بکوشند.

ضرغامی به دانشجویان وبلاگ‌نویس کشور توصیه کرد که از پراکندگی، تکرار، طرح موضوعات غیرمستند و تلاش برای تحقق خواسته‌های شتاب‌زده پرهیز کرده و وبلاگ‌های خود را با ویژگی‌هایی چون سرعت، تازگی، تعامل، صمیمیت و ارائه پیشنهادهای سازنده برای حل مشکلات کشور برای دیگران قابل بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار