ترکی در جلسه تنظیم بازار استان تهران مطرح کرد:

مخالفت استانداری تهران با برگزاری نمایشگاه‌های بهاره/ تا 25فروردین میوه و مرکبات ذخیره داریم

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران در چهارمین جلسه‌ی کار گروه تنظیم بازار استان تهران از ذخیره‌ی میوه و مرکبات تا 25 فروردین ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،نعمت الله ترکی معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران امروز در چهارمین جلسه‌ی تنظیم بازار که در استانداری تهران تشکیل شد در خصوص آخرین وضعیت افزایش قیمت کالاهای اساسی و تامین و توزیع میوه‌ی شب عید، گفت: بر اساس جدول، قیمت مرغ و میوه افزایش یافته و مقرر شد حوزه‌ی تعزیرات و بخش صنعت، معدن و تجارت این موضوع را بررسی کند و قیمت این دو قلم کالا بازرسی خواهد شد و قطعا تا پایان سال قیمت این دو کالا در بازار تنظیم خواهد شد.

وی ادامه داد: حوزه‌ی تعاون روستایی استان تهران مسئولیت خرید میوه‌ی شب عید را بر عهده گرفته که تا کنون یازده هزار تن پرتغال و دو هزار تن سیب خریداری شده است و خوشبختانه در تامین میوه و مرکبات مشکلی نداریم.

ترکی با بیان اینکه برای عرضه‌ی میوه شب عید با دو مجموعه سازمان میادین میوه و تره بار و تعاونی روستایی هماهنگی‌های لازم صورت گرفته خاطرنشان کرد: مقرر شده در 180 نقطه عرضه میوه، مرکبات و سبزیجات را داشته باشیم و خوشبختانه هم در بخش تامین، توزیع مرکبات وضعیت بهتری شده و تا 25فروردین ماه سال 94 نیز ذخیره کافی داریم و تمامی محصولات تولید داخل می‌باشد.

معاون برنامه ریزی استانداری افزود: قیمت میوه و مرکبات را در زمان عرضه مشخص و اعلام می‌کنیم و لازم به ذکر است 35هزار تن ذخیره مرغ منجمد در تهران داریم و در این خصوص نیز مشکلی نخواهیم داشت و به مراکز عرضه در بازار اعلام کرده‌ایم برای خرید مرغ منجمد 5500 تومانی به پشتیبانی امور دام استان مراجعه کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در بخش نظارت بر بازار شب عید با حوزه تعزیرات استان تهران، بازرسی صنف، بهداشت، اداره صنعت، معدن و تجارت هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

ترکی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌ بهاره در چهار منطقه(پارک ارم، تهرانپارس، بوستان ولایت و تختی) قطعی است یادآور شد: کمیته‌ای با حضور فرمانداری تهران، اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات تشکیل خواهد شد و مقرر شده در این کمیته میزان نیاز شهر تهران به نمایشگاه‌های بهاره بیشتر بررسی شود اما استانداری تهران موافق برپایی نمایشگاه‌های بهاره بیشتر نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: استانداری ، بازار ، بهاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار