آیت الله اعلم الهدی در کنفرانس خبری:

اعضای مجلس خبرگان از قداست اجتماعی برخوردارند/ تعیین راهبردها در سیاست خارجی برعده مقام معظم رهبری است

امام جمعه مشهد گفت: تعیین راهبردها در مسئله سیاست خارجی بر عهده مقام معظم رهبری است و بسیج باید این راهبردها را تحلیل نماید تا در مقام پاسداری از این امر برآید

اعضای مجلس خبرگان از قداست اجتماعی برخوردارند/ تعیین راهبردها در سیاست خارجی برعده مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، آیت الله اعلم الهدی امام جمعه مشهد در حاشیه همایش سه هزار نفری مسئولین بسیج دانشجویی سراسر کشور و در کنفرانس خبری با بیان اینکه تعیین راهبردها در مسئله‌ سیاست خارجی بر عهده مقام معظم رهبری است اظهار داشت: بسیج باید این راهبردها را تحلیل نماید و در مقام پاسداری از این اصل برآید.

وی در همین باره افزود: بسیج دانشجویی باید قائم به یک اصل و محور باشد و آن گوش دادن به منویات مقام معظم رهبری است.

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه اظهاراتش و درخصوص تبین جایگاه بسیج در دانشگاه‌ها تصریح کرد: امروزه دانشگاه‌ها با فضاهایی روبرو هستند که باید شاهد هماهنگی‌ خاصی در فعالیت‌‌های بسیج دانشجویی باشیم و بسیج  باید راهبردهای کلی را تعیین نماید. از جمله این راهبردها تبیین نوع حضور ما مثلا در منطقه و نیز تحلیل شرایط جهان است.

امام جمعه مشهد در ادامه اظهاراتش با ذکر این مطلب که ریاست مجلس خبرگان همانند ریاست مجلس شورای اسلامی یا برخی جوامع توسعه یافته نیست گفت: مجلس خبرگان از نظر کمیت محدود است و تنها 82 نفر در آن عضویت دارند؛ از نظر کیفیت هم اعضای مجلس خبرگان از قداست اجتماعی برخوردارند.

وی با بیان اینکه حوزه وظایف مجلس‌ خبرگان،حوزه وسیعی نیست و بحث‌های مطرح شده در آن پراکنده نمی‌باشد خاطر نشان کرد: نوع مدیریت در مجلس خبرگان به گونه‌ای نیست که بخواهد از فناوری خاصی برخوردار باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: باشگاه ، مشهد ، سیاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار