دعوت شرکت بهره برداری مترو برای پیوستن صنعتگران به کمپین "تولید کنندگان ایرانی در صنعت مترو"

اولین نمایشگاه مشارکت تولید کنندگان ایرانی در صنعت مترو که با استقبال خوب قطعه سازان داخلی در محل نمایشگاه برج میلاد برگزار شده بود عصر امروز به کار خود پایان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این نمایشگاه که با حضور بیش از 70 شرکت تولید کننده از 28 بهمن تا امروز برپا بود با استقبال خوب صنعتگران و دانشگاهیان مواجه شد.

برگزاری نشست های تخصصی با حضور مدیرعامل و مدیران فنی شرکت بهره برداری مترو تهران از دیگر برنامه های این نمایشگاه بود که منجر به شناخت دوطرفه از نیازهای صنعت مترو و توانمندی تولید کنندگان داخلی برای رسیدن به خودکفایی شد.

دکتر محسن نایبی در پایان این نمایشگاه طی پیامی با تشکر از حضور با انگیزه مشارکت کنندگان بخش خصوصی در این نمایشگاه از همه صنعتگران داخلی خواست در زمینه بومی سازی قطعات مورد نیاز صنعت مترو به کمپین "تولید کنندگان ایرانی در صنعت مترو" بپیوندند.

متن پیام به این شرح است:
 
خداوند قادر و متعال را سپاسگزارم که در تقارن با سالگرد ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، اولین نمایشگاه تولیدکنندگان ایرانی صنعت مترو که با مشارکت عالی صاحبان صنایع در محل نمایشگاه برج میلاد تهران برپا شد با استقبال کم نظیر صنعتگران بخش خصوصی، کارشناسان، دانشگاهیان و مخاطبان تخصصی مواجه شد.  

بی تردید مشارکت صاحبان صنایع داخلی در برپایی و رونق این نمایشگاه برای عرضه توانمندی های بومی جهت ساخت و تامین قطعات موردنیاز صنعت مترو و حجم انبوه طرح های ارائه شده، بیانگر این است که بخش مهمی از اهداف و ماموریت های مدنظر در برپایی این نمایشگاه تحقق یافته و در آینده نزدیک نتایج و آثار مثبت آن در این صنعت به منصه ظهور خواهد رسید.

اینجانب ضمن تشکر از حضور باانگیزه و سراسر غرورآفرین یکایک مشارکت کنندگان بخش خصوص در این رویداد مهم، از آن دسته از صنعتگران داخلی و دانشگاهیان عزیز هم که امکان حضور در این نمایشگاه را نداشتند دعوت می کنم به منظور یاری رساندن به شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در زمینه بومی سازی قطعات موردنیاز صنعت مترو به کمپین "تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو" پیوسته و در سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی در قله های رفیع استقلال و خودکفایی ایفای نقش کنند.

مزید توفیقات و عزت شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت دارم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار