طاهری: ترجیح دادم دیگر در باشگاه پرسپولیس نباشم/‌ نژاد فلاح می‌خواست رخصتش از من رسانه‌ای شود

نایب رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: حضورم در باشگاه پرسپولیس دیگر مفید نبود، براین اساس استعفای کتبی‌ام را به رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس دادم.

طاهری: ترجیح دادم که دیگر در باشگاه پرسپولیس نباشم/‌ نژاد فلاح می‌خواست رخصتش از من رسانه‌ای شودعلی اکبر طاهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: اصولا افراد با دیدگاه‌های مختلف عضو هیئت مدیره می‌شوند. من متوجه شدم که دیگر حضورم در باشگاه پرسپولیس مفید نیست و از توانم استفاده نمی‌شود. براین اساس ترجیح دادم در باشگاه پرسپولیس نباشم.  
 
طاهری در مورد اینکه اختلافات با نژادفلاح در کناره گیری‌اش موثر بوده است، عنوان کرد: من اختلافی با نژادفلاح نداشتم. اتفاقا نژادفلاح بعد از اینکه حکمش را گرفت برای رخصت گرفتن از من بدون برنامه به دفترم آمد و من بیان کردم که من دیگر در هیئت مدیره نیستم که اجازه کار به شما بدهم.  
 
وی در ادامه عنوان کرد: نژادفلاح می خواست رخصتش از من رسانه‌ای شود، اما من بیان کردم که وقتی من در باشگاه حضور ندارم، این کار پسندیده‌ای نیست.  
 
طاهری عنوان کرد: ما باید به دنبال شاد کردن هواداران باشیم و نباید با ایجاد مسائل حاشیه‌ای ذهن هواداران را مشوش کنیم. هم و غم اعضای هیئت مدیره باید شاد کردن دل هواداران باشد.  
 
وی در پایان درباره اینکه از تغییر و تحولات ایجاد شده ناراحت است، خاطرنشان کرد: این موضوع صحت ندارد. ما باید به دنبال شرایطی باشیم که دل هوادار را شاد کنیم. من برای اینکه تنشی ایجاد نشود، ترجیح دادم که کناره گیری کنم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: رئیس ، سابق ، هیئت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار