امیر سرتیپ اسماعیلی در نشست مسئولان سیاسی نیروهای مسلح:

نقطه شروع و پایان هر حرکت سیاسی را ولی‌فقیه مشخص می‌کنند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: آنچه کشور را حفظ می‌کند انواع سلاح‌ها نیست، بلکه نیروی انسانی متخصص، ولایت‌مدار و مکتبی است که کشور را صیانت می‌کند.

نقطه شروع و پایان هر حرکت سیاسی را رهبری مشخص می‌کنندبه گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در جمع مسئولان سیاسی نیروهای مسلح اظهار داشت: ما در کشور سیاسیون مختلفی داریم که برخی از آن‌ها ادراک سیاسی و رفتار سیاسی را با هم مختلط کرده‌اند، در صورتی که ما در کشور یک ولی‌فقیه و رهبر سیاسی داریم که نقطه شروع و پایان هر حرکت سیاسی را ایشان مشخص می‌کنند.

وی افزود: اگر در کار سیاسی دقت نکنیم ممکن است اتفاقاتی مانند سال 88 رخ دهد و تجربه 100 سال اخیر ایران نشان می‌دهد که ایران و اسلام بدون رهبری و روحانیت به سوی نزول حرکت خواهند کرد و ما باید حضور روحانیون را در خط مقدم دفاع فرهنگی، اعتقادی و سیاسی در نیروهای مسلح قدر بدانیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) تأکید کرد: آنچه کشور را حفظ می‌کند انواع سلاح‌ها نیست، بلکه نیروی انسانی متخصص، ولایت‌مدار و مکتبی است که کشور را صیانت می‌کند و تجربه دفاع مقدس نشان داد که ما با کمترین امکانات و با تکیه بر نیروی انسانی متعهد و مکتبی به پیروزی رسیده‌ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار