پيام وزير بهداشت به دومين جلسه هم­انديشی شاهد و ايثارگران دانشگاه­های علوم پزشكی شمال كشور:

دوران دفاع مقدس، عرصه‌ای بکر برای رشد و بالندگی نماد‌های ايثار و از خود گذشتگی بود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت برگزاری دومین نشست هم اندیشی شاهد و ایثارگران دانشگاه­های علوم پزشكی شمال كشور پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از (وب دا)؛ متن این پیام که توسط دکتر موسوی مشاور وزیر در امور ایثارگران در این جلسه قرائت شد، به شرح زیر است:
 
با درود و سلام به روان پاك شهدا، امام شهدا و ايثارگران گران‌قدر انقلاب اسلامي ايران
دوران دفاع مقدس، عرصه‌ای بکر برای رشد و بالندگی ناب‌ترين نماد‌هاي ايثار و از خود گذشتگی بود که به همت مردمان اين سرزمين رقم خورد و براي هميشه تاريخ جاودان خواهد ماند. ثمره این دوران شکوهمند، پرورش و معرفی مردان و زنانی است که امروز وظیفه سنگین انتقال فرهنگ از خود گذشتگی، تلاش و خستگی ناپذیری برای رسیدن به مقصد را بیش از دیگران بر عهده دارند.
برگزاري دومين نشست تخصصي شوراي مشاوران امور ايثارگران دانشگاه‌هاي علوم پزشكي شمال كشور (تبريز، اروميه، زنجان، اردبيل، گيلان، بابل، مازندران، گلستان، خراسان شمالي، سمنان و شاهرود) را گرامي داشته و توجه همكاران ارجمند را به یک نكته جلب مي­نمايم:
خدمت به عزيزانی كه در راه اعتلاي اهداف عاليه انقلاب اسلامي، کشور عزیزمان و ملت بزرگ ایران، جان و هستی خویش را در طبق اخلاص نهاده‌اند، از ارزشمندترين وظايفي می‌باشد كه بر عهده شما گذاشته شده؛ پس لازم است با هماهنگي و همراهي رؤساي محترم دانشگاه‌ها و با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغي، در مورد رسيدگي به امور ايثارگران و رفع مشكلات ایشان اقدامات شايسته به عمل آورید.

از درگاه پروردگار یکتا براي‌تان موفقیت و توفيق خدمت‌گذاري به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را خواستارم.

بنا بر این گزارش دومين نشست تخصصی و هم انديشی مشاوران و مسئولين امور ايثارگران 11 دانشگاه های علوم پزشکی قطب شمال کشور (اردبيل، اروميه، بابل، تبريز، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، شاهرود، گيلان، مازندران و گلستان) با حضور مشاور وزير در امور ايثارگران، رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، به ميزباني استان گلستان برگزار شد.

این گزارش حاکیست: اعضاي همايش همراه با رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به دیدار خانواده شهيد عبدالرحمن آذري از شهداي اهل تسنن ساكن در بندر تركمن و همچنين خانواده شهيد معمار که فرزند وی مریم معمار از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گلستان است، رفتند و از مقام شامخ شهيدان تجليل كردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار