داعش در تنگنای مالی/ فروش اجساد کشته شدگان کُرد

یک روزنامه آلمانی امروز در خبری به نقل از برخی منابع اعلام کرد که داعش در اثر تنگاهای مالی، اقدام به فروش اجساد کشته شدگان کرد به آنها می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، روزنامه آلمانی "فرانکفورتر آلگماینه زونتاگ سایتونگ" در شماره امروز یکشنبه خود در خبری اعلام کرده است که داعش که اخیرا از مشکلات مالی رنج می‌برد، اقدام به فروش اجساد کشته شدگان "کرد" که در درگیری‌ها با داعش کشته شدند، در قبال دریافت مبالغی مالی می‌کند.

این روزنامه در شماره امروز یکشنبه خود به نقل از برخی منابع امنیتی گفته است: داعش تلاش می‌کند تا اجساد کشته شدگان کرد را که در درگیری‌ با نیروهای داعش کشته شده اند، در مقابل دریافت مبالغی مابین 10 هزار تا بیست هزار دلار برای هر جسد، به فروش برساند.

این روزنامه آلمانی در ادامه می‌نویسد که بعید به نظر می‌رسد که داعش بتواند از این اجساد از طریق فروش اعضایشان کسب درآمد کند؛ چرا که امکانات و تخصص آن را در اختیار ندارد.

بر اساس این گزارش داعش حقوق پیکارجویان خود را به نسبت یک سوم کاهش داده است و هم اکنون داعش قادر نیست نفت های در اختیار خود را بیش از بشکه ای ده تا بیست دلار به فروش برساند.


انتهای پیام/
برچسب ها: فروش ، داعش ، مالی ، اجساد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار