مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد؛

بازگشایی 195 راه روستایی در زنجان

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به بازگشایی 195 راه روستایی گفت: 44 راه روستایی در استان فعلا مسدود است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،‌ جواد یوسفی اظهار کرد: در روز‌های اخیر شاهد بارش سنگین برف در استان و محورهای مواصلاتی زنجان بودیم که کارکنان راهداری استان زنجان به طور پیوسته و شبانه‌روزی در تمام راه‌های اصلی و فرعی در بازگشایی محورها ارائه خدمت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 425 پرسنل راهداری در قالب 50 اکیپ در 28 راهدارخانه استان زنجان ارائه خدمات می‌کنند.

یوسفی با اشاره به 28 راهدارخانه موجود در سطح استان زنجان بیان کرد: پرسنل این راهدارخانه‌ها با تلاش شبانه‌روزی خود اقدامات لازم در راستای بازگشایی راه‌های مسدود و تامین تردد ایمن انجام می‌دهند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از بروز کولاک موضعی در گردنه‌های برخی محور‌های استان خبر داد و گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های جوی امکان بروز کولاک موضعی در محور‌های زنجان - دندی، دندی - تخت سلیمان، تهم - چوزق و زنجان - طارم وجود دارد.

وی با تاکید بر بروز کولاک موضعی در این چهار محور اظهار کرد: رانندگان باید به این نکته توجه داشته باشند که تردد در این مکان‌ها با استفاده از زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

یوسفی با اشاره به بروز مه غلیظ در گردنه‌های پاپایی از محور زنجان - بیجار افزود: مه غلیظ سبب کاهش دید افقی افراد شده و رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه در این مکان‌ها الزامی است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از بازگشایی 195 راه روستایی استان زنجان خبر داد و گفت: 44 راه روستایی در استان زنجان فعلا مسدود است که امیدواریم تا پایان وقت اداری این راه‌ها نیز بازگشایی شود.

وی در ادامه توصیه کرد: افراد قبل از خروج از منزل با چهار روش می‌توانند از وضعیت راه‌های استان با خبر شوند که استفاده از سامانه 141 با 30 خطه مجزا، استفاده از سامانه پیامکی 1000241 و 1000141، مراجعه به سایت اداره راه و شهرسازی استان زنجان و همچنین استفاده از سامانه 33772017 به صورت 24 ساعته را می‌توان چهار روش اطلاع رسانی وضعیت راه‌های استان زنجان برشمرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.